پیام تبریک شهردار و رییس شواری شهر بندر ماهشهر به مناسبت فرخنده میلاد حضرت فاطمه(س)

خورنا –بمناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) روزمادر وهفته مقام زن وولادت حضرت امام خمینی (ره) وتقارن این روز فرخنده با حلول سال نو پیام تبریکی از سوی شهردار و رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر صادرشد . متن پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
(انا اعطیناک الکوثر)
«بیستم جمادی‌الثانی» سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت ، قله رفیع فضائل، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» روزمادر وهفته مقام زن وسالروز میلاد باسعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) وتقارن آن با حلول سال نو را تبریک وتهنیت عرض می نماییم .
این روز خجسته یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است. فاطمه زهرا(س) آن گوهر گنجینه حیا و نماد عصمت و پاکی است که درک او، درک شب قدر و تداوم بخش سلاله پاک محمدی است. بزرگ بانویی که نامش برگرفته از «فاطر السموات» است و سرمنشأ رحمت و عنایت، شریف ترین مخلوق در بندگی خدا، مادر اهل‌بیت(ع)، چشمه‌ زلال ولایت ، واسطه‌ فیض امامت و جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی است.
امروز در تیرگی دنیای مادی که معنویت گمشده بشر وراهیابی انسان به سرمنزل مقصود امری بس دشوارشده ، توجه به شعاع نورانی حق وحقیقت که درآینه وجود اهل البیت سلام الله علیهم ودرراس انها وجود مقدس حضرت زهرا (س) پرتو انداخته و به جامعه انسانی رسیده ، که راهی مطمئن برای نیل به رستگاری است .
با گذشت قرن ها از آن احیای راستین، پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن و احیاگر ارزش های اسلامی بستر کمال زن را فراهم کرد و موجب شد تا بانوان ایران اسلامی با الهام از آموزه های فاطمی از یک بعد به عنوان محور تربیتی و مدیر فرهنگی خانواده مطرح شده و از بعد دیگر حضور فعال و سرزنده ای را در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.
ولادت زهـرای اطهـر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.
ضمن تبریک مجدد بمناسبت میلاد فرخنده دردانه آفرینش و فرزند برومندش، احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) از درگاه ایزد منان، صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف سراسر کشور بویژه بانوان باتقوی و فرهیخته شهرستان بندرماهشهر، تندرستی و شادکامی و توفیق خدمت بیشتر به این عزیزان را درسال جدیدمسألت نموده وامیدواریم همگان ، توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) را بدست آورده وجامعه اسلامی از عطر وجود آن بانوی بی بدیل خلقت معطر گردد.
اسفند ۹۵
غلامحسین کمایی شهردار
نعمت الله قنواتی رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *