تا پایان روز شنبه

۳۸۱ داوطلب برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شهر و روستاهای بندر ماهشهر ثبت‌نام کردند

منصور قمر : از ابتدای ثبت نام تا ساعت 24 روز شنبه 381 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

خورنا – منصور قمر در ارایه آخرین آمار از تعداد ثبت نام شده ها در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اینکه این آمار تا پایان روز  ششم نام نویسی است، گفت: از ابتدای ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۸۱ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

فرماندار بندر ماهشهر در مورد تفکیک  زنان و مردان ثبت نام شده برای شوراهای شهر و روستا در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از آمار کل ثبت نامی  ۲۰۴نفر برای شوراهای شهر و ۱۷۷ نفر برای شوراهای روستا ثبت نام کردند، همچنین تعداد کل داوطلبان زن ۱۸ نفر و تعداد کل داوطلبان مرد ۳۶۳نفر است. که از این تعداد ۲ نفر داوطلب شورای اسلامی روستا می باشد.

منصور قمر با اشاره به اینکه بیشترین داوطلبان شرکت کننده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای میانگین سنی ۳۰ تا ۴۰ سال هستند، گفت: ۴۰ نفر در رده سنی زیر سی سال ، ۱۷۹ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال ، ۱۱۳ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال ، ۳۷ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال  و ۱۲ نفر بالای ۶۰ سال می باشند.

وی افرود: از میان آمار اعلام شده برای داوطلبان شرکت کننده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۶۲ نفر دارای مدرک تحصیلی تا دیپلم؛ ۷ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم؛ ۱۶۲نفر دارای مدک تحصیلی لیسانس؛ ۴۸ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دو نفر دارای مدارج حوزوی هستند.

فرماندار بندر ماهشهر بیشترین آمار ثبت نام شده ها را مربوط به شهر بندر ماهشهر دانست و بیان داشت: در شهرستان بندر ماهشهر ۳ حوزه شهری و ۳۵ حوزه روستایی وجود دارد که در شهر بندر ماهشهر ۹۶ نفر داوطلب ، در شهر بندر امام خمینی ۶۷ نفر داوطلب، در شهر چمران ۴۱ نفر داوطلب و در روستاها ی  بخش مرکزی ۱۷۷ نفر داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا شده اند.