اقتصاد مقاومتی / خود باوری ملی به قلم حاج حسین قنبری

میثاق حاجتی / خورنا:

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار

یا مدبِّرَ اللیلِ و النَّهار
یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال
حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

 

سال ۱۳۹۶ خورشیدی را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم و برای شما سالی نکو توامان با سلامتی و سعادتمندی آرزومندم.

سالی که گذشت دریچه ای بود برای کسب تجارب مختلف که تا به حال نیاموخته بودیم و سالی که در پیش رو داریم سالی خواهد بود برای آموختن های بیشتر و کسب تجارب بیشتر به منظور تعالی روح و جسم.

امید آن را دارم که با تکیه به خداوند متعال و با پشتکار ,عزم خود را جزم نماییم به منظور غلبه بر مشکلات و با عزمی راسخ قدم در راهی بنهیم که نهایتش سعادتمندی و سرفرازی ایران ما و مردمان بی نظیرش باشد.

امسال با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۶ بنا به فرموده مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال و لزوم تاکیدات مکرر ایشان مبنی بر اقتصاد مقاومتی که حمایت از صنایع داخلی وتولید محصولات کاملا ایرانی است این نکته حایز اهمیت برای همه ما استخراج میشود که میتوان با اتکا به دست توانمند فرزندان این مرز و بوم که شاهدو گواه آن مجاهدتها و از خود گذشتگیهای مجاهدان راه حق میباشد ،میتوان به آن درجه از موفقیت رسید که اقتصاد داخلی ما فارغ از اقتصاد جهانی و مقولات آن به بالندگی و رشدی پایداری ،چون کشورهای توسعه یافته از طریق همین سیستم موفق اقتصاد مقاومتی برسد.

امید است در سال جدید با مردم محوری و مطالبه گری شهروندی و دیدگاهای موثر نخبگان جامعه و فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی به آن درجه از موفقت برسیم که بار دیگر نام بلند و پر آوازه مسجد سلیمان ما بر بلندی قلل نام و نشان در ایران عزیز بدرخشد.

والسلام علیکم – حاج حسین قنبری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اسکندر کاشانی حاج حسین امیدوارم بتوانی با قدرت جوانی و انرژی مثبتی که در جنابعالی سراغ دارم به شهر اولینها خدمت کنید