بمناسبت فرارسیدن میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) و فرزند فقیدش حضرت امام خمینی (ره) بیانیه حزب اعتماد ملی شهرستان مسجدسلیمان منتشر شد.در این بیانیه آمده است:

میثاق حاجتی/ خورنا: بیانیه حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره)

بزرگداشت زهرای اطهر(س) در روز میلادش برای ما شیعیانی که معنای انسانی و معرفت رحمانی را در عصر حاضر می جوییم، فرصتی ممتاز برای تفکر درباره ابعاد متنوع و متکثر آن وجود متعالی است. اهمیت نمادین این ایام مناسبتی مغتنم است؛ آن هم در زمانه ای که نیاز به پالایش فکری و پیرایش ذهنی از خرافات و تحجراتی که بزرگان و برگزیدگانی چون آن حضرت را احاطه کرده، نیازی عینی و جدی است.

آغازین روزهای سال نو را در حالی جشن گرفته ایم که عطر شکوفه های بهاری با عطر یاسی که از پس قرن ها و فاصله ها همچنان تازه و پر طراوت احساس می شود، مشام جامعه امروز ما را مملو از عشق و امید ساخته است.

زادروز دردانه پیامبر اعظم (ص) به راستی بزرگداشت بانویی است که عمر کوتاه اما پربارش، سراسر خروش و خیزش در تکریم انسان و انسانیت بود. او که با تأسی از سیره نبوی و سنت رحمانی، الگویی برجسته و بایسته از زنِ آرمانی مسلمان پیش روی جامعه بشری می گذارد و منبعی معنابخش برای نسل های متمادی زنان و البته تمام انسان ها تلقی می شود.
به یاد آوریم که اگر مشارکت سیاسی و فعالیت اقتصادی حضرت فاطمه(س) نبود، حق مشارکت و تعیین سرنوشت ابتر می ماند.
بازخوانی و بازنمایی این چهره انسانی و اجتماعی، ضرورتی جدی پیش روی همه ماست که سودای سازندگی و آبادانی در سر داریم و توسعه متوازن و همه جانبه ایران اسلامی مان را با اتکای به تدبیر و تفکر خواستاریم.

حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت روز میلاد فرخنده بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند فقیدش حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سال نو را به عموم مردم ایران خصوصا همشهریان محترم تبریک عرض می نماید.

دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان

روابط عمومی حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *