رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان هفتکل گفت: با برنامه‌ ریزی لازم به استقبال نوروز سال آینده می‌رویم پایگاه امداد نوروزی در ورودی شهر خدمات ارائه می‌دهد

قادر سبحانی|خورنا-رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان هفتکل گفت: با برنامه‌ ریزی لازم به استقبال نوروز سال آینده می‌رویم پایگاه امداد نوروزی در ورودی شهر خدمات ارائه می‌دهد.
سبحانی نسب اظهار داشت : فعالیت‌ها و خدمات هلال‌ احمر در سه بخش است و تمامی برنامه‌ها برای رفاه حال مسافران نوروزی اندیشیده شده است.
وی با تشریح برنامه‌های هلال‌ احمر در ایام نوروز گفت: درطرح ایمنی سلامت مسافران نوروزی شامل نصب چادر راهنمایی و همچنین ایستگاه نقاشی در مبادی ورودی شهر به صورت ۱۲ساعته است.
وی با بیان اینکه در این طرح اعضای جوانان جمعیت هلال‌ احمر به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند ،افزود: در بخش دیگری از فعالیت‌ها و خدمات نوروزی هلال‌ احمر هفتکل با استفاده از ساختمان مجهز و برپایی چند تخته چادر و ایجاد کمپ اسکان ، به مسافرین خدمات لازم داده می شود
رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان هفتکل اظهار داشت: هفتکل بدلیل عبور جاده ترانزیتی خوزستان به اصفهان بیشترین آمار حوادث جاده ای کشور درسالهای پیش، را داشته است.
این در حالیست که از ابتدای تعطیلات ،خوزستان با ۴۸ کشته رتبه نخست تلفات جانی در سفرهای نوروزی را دارد و بیشترین تلفات مربوط به محور هفتکل-ایذه به شهرکرد بوده است که نیازمند تاسیس پایگاه دائم امداد ونجات جاده ای  می باشد….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *