آمادگی کامل شهرداری هندیجان جهت استقبال از میهمانان نوروزی

خورنا –معاون شهردار هندیجان از آمادگی این شهرداری برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی و کاروا‌ن‌های راهیان نور خبر داد.

مهندس شمس الله شکاریان در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز، با تلاش کارکنان شهرداری هندیجان تمام امکانات برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان فراهم شده ‌است.

شمس الله شکاریان با اشاره به موفقیت شهرداری در سالهای گذشته در امر استقبال از میهمانان نوروزی به تشریح وظایف واحدهای شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی سال ۹۶ پرداخت و افزود: سازمانهای تابعه و نواحی خدماتی شهرداری خود را برای آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و نیز پذیرایی مناسب و آبرومند از میهمانان نوروزی آماده می کنند.

وی خاطر نشان کرد: از میان پارک‌های شهرستان هندیجان پارک‌های ۱۸ فروردین، دولت ، ملت و بوستان ولایت  برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی آماده شده‌اند که امکانات متعدد رفاهی، بهداشتی و تفریحی متناسب با نیازهای مهمانان نوروزی و شهروندان عزیز فراهم شده‌است.

شکاریان  افزود: یکی دیگر از دلایلی که می‌توان باعث جذب میهمانان نوروزی شود ماهی و میگوی هندیجان است که میهمانان در بازدید از بنادر سجافی و بحرکان می‌توانند از آبزیان موجود دیدن کرده و نیاز خود را خریداری کنند.

وی در پایان با اشاره به بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و پارک‌ها گفت: از شهروندان هندیجانی و میهمانان نوروزی می‌خواهیم تا با حفظ نظافت و رعایت بهداشت سطح شهر ما را در امر خدمت‌رسانی یاری کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *