آمادگی کامل آموزش و پرورش هندیجان جهت اسکان میهمانان نوروزی

آموزش و پرورش هندیجان در راستای اسکان مسافران نوروزی مراکزی را تجهیز وآماده نموده و آمادگی کامل برای اسکان میهمانان نوروزی دارد.

خسرو حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان گفت : با اشاره به اینکه اداره آموزش و پرورش  برای اسکان مسافران و گردشگران فرهنگی نوروزی از آمادگی کاملی برخوردار است، اظهار کرد: از ۲۶ اسفندماه  پذیرش اسکان فرهنگیان در قالب گروه‌های مختلف  آغاز  شده است.

وی افزود : امسال علاوه بر مجموعه مرکز رفاهی فرهنگیان هندیجان( رستوران ومهمانپذیر) ۲۰ مدرسه با ظرفیت حدود ۱۹۰کلاس  جهت اسکان هموطنان عزیز تجهیز گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان در ادامه گفت :  برای اولین بار در راستای تکریم میهمانان عزیز اقلام قابل توجهی  جهت پذیرایی تهیه شده که هر شب در  کلاسهای محل اسکان مسافرین قرار داده می شود.

وی خاطر نشان شد ؛  از محل در آمد اسکان ،  تجهیزاتی از جمله ۵۰ دستگاه یخچال تهیه و به مجموعه تجهیزات اسکان آموزش وپرورش شهرستان اضافه شده است .

حیاتی در پایان گفت ؛ داشتن حسن خلق و تکریم میهمانان سرلوحه کار اعضای ستاد اسکان قرار گرفته است و  امیدواریم به لطف خداوند متعال  و هم افزایی همه مسوولین ، میهمانان شهرستان را با خاطرات شیرین و بیاد ماندنی مشایعت کنیم .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *