استاندار خوزستان:مجید حسینی معاون فرماندار هفتکل است/عزل تخلف بوده..

خورنا-درحاشیه ی دیدار استاندار خوزستان با اصحاب رسانه استان و سوالات خبرنگاران پیرامون انتصابات اخیر، یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه پیرامون عزل “سیدمجیدحسینی نژاد” معاون فرماندار هفتکل که ازچهره های شناخته شده اصلاحات استان است از موج ناخشنودی مردم شریف این شهر گفت و علت را جویاشد.
دکتر شریعتی استاندار خوزستان با ردً این مطلب افزودند: فرایند قانونی این تصمیم طی نشده است و ایشان باید به محل کارخود برگردد. من به مردم خوب هفتکل قول داده ام و حکم کسی را بجای ایشان امضاء نکرده ام… او معاون فرماندار هفتکل است و باید با تعامل حداکثری با مهندس مرادی فرماندار هفتکل کار کند.
سیدمجید حسینی نژاد معاون فرماندار هفتکل بوده و از مردم هفتکل می باشد که سال ها با صداقت و کوشش مثال زدنی اش نسبت به انجام وظایف مشعول بود.
حسینی نژاد در زمان فرماندار قبلی محسن بیراوند توانسته بود منشاء درآمدی های متعددی برای هفتکل باشد و از این جهت مردم نسبت به وی حسن تعلق خاطر داشته اند.
پس از شایعات اختلاف بین وی و فرماندار هفتکل جمعی از خانوده شهدا و کسبه هفتکل نزد امام جمعه هفتکل رفته و در دفتر وی از او خواستار متوقف شدن اختلافات میان این دو شدند که با عکس العمل فرماندار و مراسم تودیع حسینی همراه شد.
وضعیت اجتماعی در هفتکل پس از خبر کنار گذاشتن معاون فرماندار نسبت به فرماندار تغییر کرده و این عمل وی از سوی مردم تقبیح شده که باعث عکس العمل هایی ناخوشایند در آینده نیز خواهد شد.
در جلسه امروز رسانه ها با استاندار خوزستان این مسئله پس از طرح شدن از سوی خبرنگاران، شریعتی را به واکنش واداشت و اظهار بی اطلاعی نمود و اعلام کرد من حکم هیچ کسی را برای جایگزینی حسینی امضا نکرده و نخواهم کرد.
این خبرموجی از شادی درمردم وطوایف مختلف وبویژه هواداران دولت تدبیر و امید در انتخابات پیش رو ایجاد خواهدکرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *