تجلیل از فیروز بیگلری توسط مرکز جامع علمی کاربردی

فیروز بیگلری از خبرنگاران برجسته و نامی خوزستان توسط مرکز جامع علمی کاربردی ایذه به منظور انعکاس دقیق و به روز اخبار به خصوص در حوزه ورزش این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش خورنا، صبح امروز در مرکز جامع علمی کاربردی ایذه به منظور انعکاس دقیق اخبار از تلاش‌های فیروز بیگلری خبرنگار خورنا، خبرگزاری برنا،عصر جهان و سردبیر ویژه نامه نسیم زاگرس در این شهرستان، توسط مرتضئ امامی رئیس این مرکز تجلیل شد.
مرتضئ امامی رئیس مرکز جامع علمی کاربردی ایذه در حاشیه این مراسم در گفت ‌وگویی اظهار داشت: رسالت خبرنگاران رسالت مهم و قابل اهمیت است و خبرنگار باید در درجه اول متعهد باشد.
وی افزود: خبرنگاران به عنوان نگهبانان راستین قلم و آگاهی باید در مسیر اطلاع‎رسانی دقیق، درست و شفاف تلاش کنند تا اعتماد عمومی خدشه‎دار نشود.
امامی تصریح کرد: خبرنگار چشمان بیدار جامعه و رابط امین بین مردم و مسؤولین است و اینان باید در اطلاع‌رسانی به موقع با دقت بالا توقعات مردم را برآورده سازند و برطرف کنند.
مرتضئ امامی رئیس مرکز جامع علمی کاربردی در پایان گفت:قصد داشتیم از تمام خبرنگاران ورزشی تجلیل کنیم اما متاسفانه در تماسی که داشتیم متاسفانه یا در مسافرت بودند و یا اینکه در دسترس نبودند که فقط توانستیم از فیروز بیگلری و میلاد کائیدی تجلیل کنیم انشالله در برنامه بعدی از تمام خبرنگاران تجلیل خواهیم کرد.
گفتنی است،فیروز بیگلری از سال ۷۹ با روزنامه عصر کارون وارد عرصه خبر شد.
از سوابق فیروز بیگلری می توان به گزارشگری در رادیو ورزش، خبرگزاری فارس،گزارشگر باشگاه فولاد خوزستان،خبرنگار روزنامه بین المللی خبرورزشی،هفته نامه کارون ورزشی، خبرنگار روزنامه های قلم امروز،سرآغاز،عصر کارون، طلوع، کارون،توسعه جنوب،جهان اقتصاد،خبرنگار سایت بین المللی ورزش ۳، دی اسپورت،خبرگزاری برنا،هفته نامه دیدگاه ورزش،عصر جهان،خورنا،سایت شبکه خبری خوزستان،مدیر روابط عمومی هیات فوتبال،مدیر روابط عمومی هیات کوهنوردی اشاره داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *