زمزمه های خوش از همکاری بنیاد برکت و توجه ویژه فرماندار باغملک به آموزش و پرورش

خورنا- زمزمه های خوش از همکاری بنیاد برکت و توجه ویژه فرماندار باغملک به آموزش و پرورش

بی شک با تلاش و کوشش مستمر و پیگیر آموزش و پرورشی پویا و رو به رشد خواهیم داشت. از پنج سال پیش که بنیاد اجتماعی، اقتصادی و عام المنفعه برکت برای خدمت رسانی به محرومان کشور تاسیس شد، با خود برکت را به مناطق کمتر توسعه یافته کشور آورد، این بنیاد در سال های گذشته و در مناطق بجای ماهی دادن، ماهیگیری را به محرومان آموخت و بطور ریشه ای تاثیراتی در زندگی اجتماعی و اقتصاد و معیشت روستاییان ایجاد کرد، تاثیراتی که از نگاه ساکنان این مناطق با خیر و برکت است.

جلسه اسفندماه شورای آموزش و پرورش با حضور اکثریت اعضا امروز در سالن جلسات اداره برگزار شد. در ابتدای این جلسه پس از قرائت ایاتی از کلام الله مجید، ابتدا خداداد کردی ریاست اداره آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به تمامی اعضای و عرض تبریک و خوش آمد به فرماندار محترم که اولین حضورش در این شورا بود و همچنین ایراد سخن گزارشی مبسوط وجامع از اقدامات انجام شده و نیز توانایی های تمامی نیروهای آموزش و پرورش و همچنین کاستی ها و موانع موجود که سد راه پیشرفت کمی و کیفی آموزش شده را بر شمرده و اضافه نمودند که با پیگیری های صورت گرفته و نیز حمایت نماینده محترم شهرستان درخصوص بنیاد برکت و تخصیص اعتبار از درآمد نفت شاهد پیشرفت کمی و کیفی آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی همچنین از تلاش و حضور سر زده دکتر شهریاری رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک به مدارس تشکر نمودند و در آخر نیز خطاب به جناب فرماندار گفتند از آنجایی که حضرتعالی روز معارفه اعلام کردید که به آموزش و پرورش توجه ویژه ای دارید، امیدواریم که در حرکت روبه جلویی که کلید خورده ما را یاری و مساعدت نمایید.

در ادامه سیدمجید صالحی فرماندار باغملک با بررسی وضعیت نسبی موجود ضمن تشکر از آقای کردی، بیان داشتند که این امر محقق نمی شد مگر با تلاش وکوشش مدیر اداره و همکاری صادقانه پرسنل امر، و اشاره نمودند که باتوجه به آشنایی که به منطقه از قبل دارند استعدادهای بسیاری درشهرستان هست که باید تلاش کرد تا با گسترش تجهیزات و امکانات نیازها را برطرف و مسیر را برای پیشرفت هموار نماییم.

صالحی ادامه دادند که اکثر زندانیان از حداقل سواد برخوردارند که هزینه های جانبی بسیاری بر عهده دولت ها گذاشته اگر این هزینه ها در راه اعتلای آموزش و پرورش بکار رودبسیاریاز بزه کاری ها از بین رفته ونیاز به زندان وساخت زندان و گسترش کلانتری ها و دادگستری ها و…. نداریم و سپس اعضای شورا به بیان نقطه نظرات پرداخته که مورد استماع فرماندار قرار گرفت. در پایان مصوباتی نیز درجلسه جهت پیگیری به تصویب رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *