اولین اجتماع بزرگ مهندسان نظام مهندسی شهرستان باغملک

خورنا- اولین اجتماع بزرگ مهندسان نظام مهندسی شهرستان باغملک با اجرای تئاتر و برنامه های شاد برگزار شد.

جشنی زیبا و برازنده با حضور جامعه ی مهندسی و به میزبانی نظام مهندسی ساختمان شهرستان باغملک.

به مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی دانشمند و مهندس ایرانی و روز مهندس، جشن گرامیداشت روز مهندس تحت همین عنوان در روز دوشنبه مورخ ۲۴ اسفندماه ۹۵ از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ برگزار شد.

این جشن و گردهمایی که با استقبال بی نظیر جامعه مهندسی شهرستان، خانواده های محترم آنان و مسئولین روبرو شد و  شهردار باغملک مهندس نبوتی، عضو شورای شهر هوشنگ محمدی، اعضای نظام مهندسی و خانواده محترمشان و هیئت مدیره استان خوزستان در این مراسم باشکوه حضور داشته اند.

در ادامه برنامه با سخنرانی مهندس حمزه سلیمانی رئیس نظام مهندسی شهرستان باغملک و نمایش و اجرای برنامه موسیقی زنده و تئاتر توسط گروه هنرمندان عرفان در محل سالن اجتماعات و پذیرایی فجر این شهرستان برگزار گردیده است.

مهندس حمزه سلیمانی در گفتگو با پایگاه خبری خورنا در خصوص اهمیت این گردهمایی گفت؛ نظام مهندسی باغملک از سال ۹۲ تاسیس شده و نقش بسزایی در بهبود کیفیت ساخت و ساز ها در شهرستان داشته است و این جشن برای اولین بار در شهرستان باغملک برگزار شده و حضور مهندسان در این جشن باعث دلگرمی است.

وی تصریح کرد؛ هم اکنون بیش از ۳۰ نفر مهندس پروانه دار در شهرستان باغملک فعالیت می کنند و ۱۵۰ مهندس بدون پروانه نیز باید به چرخه ساخت و ساز ورود کنند و در سال ۹۵ بیش از پنجاه هزار متر ساخت و ساز شهری زیر نظر نظام مهندسی ساخته شد که با ورود مهندسان در چرخه ساخت و ساز کیفیت ساختمان ها بیش از پیش بهبود می یابد.

مهندس سلیمانی یادآور شد؛ ما هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم ولی حرکت مان همواره با شیب مناسب رو به جلو بوده و مقررات ملی ساختمان روز به روز بیشتر و بهتر اجرا می شود.

وی افزود، مهندسان شهرستان باغملک جوان و پر انرژی هستند که می توانند عاملی موثر در بهبود کیفیت ساخت و ساز شوند.

رئیس نظام مهندسی شهرستان باغملک در پایان گفت از همه مهندسان، شهردارهای شهرستان، هیات مدیره سازمان استان و بویژه جناب آقای کیوانی مدیر محترم روابط عمومی سازمان استان که با راهنمایی های خود ما را در برگزاری هرچه بهتر جشن یاری کرد، تشکر می نماییم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *