شبکه بهداشت و درمان باغملک و ستاد تسهیلات نوروزی در آمادگی کامل جهت خدمت به مهمانان نوروزی

خورنا- کتر صادق شهریاری در جلسه هماهنگی کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی گفت: باتوجه شرایط اقلیمی و وجود مناطق گردشگری در باغملک و حضور مهمانان نوروزی بهداشت ودرمان جهت ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی در حال آمادگی کامل می باشد.

در جلسه ای که با حضور ریس بیمارستان ، مدیر داخلی، رئیس مرکزبهداشت،ومسئولین واحدهای ستادی شبکه و مرکز بهداشت ، برگزار گردید دکتر شهریاری مدیر شبکه و رئیس کمیته بهداشت ودرمان ستاد تسهیلات نوروزی بر آمادگی کامل تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی ،فوریتهای پزشکی،بیمارستان شهید طباطبایی باغملک تاکید نمود.

دکتر شهریاری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به همکاران گفت: از آنجائیکه شهرستان باغملک دارای وضعیت آب و هوایی معتدل و مناطق گردشگری مناسب همچون امام زاده عبدالله ،مال آقا،رباط ، می باشد لازم و ضروری است که تدابیر لازم به جهت ایجاد رضایتمندی مهمانان نوروزی اتخاذ گردد و هیچ گونه سهل انگاری ار طرف واحدها پذیرفته نخواهد شد.

وی گفت: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای ملزم به بازدید روزانه از مراکز و مخازن تهیه آب شرب و نظارت کامل بر تاسیسات آبرسانی ، و همچنین واحدهای عرضه مواد غذایی ،بویژه رستورانها بوده و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مراکز قضایی و انتظامی نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام نمایند و با هیچ احدی تعارف ننمایند چرا چون سلامت مردم برای ما ارزش دارد.

شهریاری ادامه داد ؛در ایام نوروز نباید کد غیر فعالی در اورژانس ۱۱۵ داشته باشیم و روزانه شخصا از تمامی واحدها با بازدید خواهم نمود و چنانچه سهل انگاری در امر ارائه خدمات به مهمانان نوروزی مشاهده کنم قطعا بر خورد خواهم کرد.

دکتر شهریاری افزود :حضور به موقع پزشکان در محل کار بویژه مراکز بهداشتی ودرمانی شبانه روزی ،و اضافه نمودن پزشکان اورژانس به جهت تسهیل در خدمات رسانی به بیماران و جلوگیری از سرگردانی مراجعه کنند گان بسیار ضروری است که لازم است رئیس بیمارستان و مرکز بهداشت ، نسبت به برنامه ریزی موثر و دقیق و و با نظارت صحیح اقدام نمایند. دکتر شهریاری در ادامه خاطر نشان کرد :نظارت و کنترل غذای بیماران در بیمارستان روزانه توسط کارشناسان مواد غذایی به لحاظ کیفیت می بایست کنترل گردد تا شاهد نارضایتی این عزیزان نباشیم. دکتر شهریاری در این جلسه به بحث رسیدگی به وضعیت سلامت مادران باردار پرداخت و گفت : سلامت مادران و نوزادان برای ما با اهمیت و ارزش بالایی دارد که بهترین خدمات باید به این عزیزان ارائه گردد.

دکتر شهریاری در پایان گفت :شماره تلفن های ۱۹۰ و ۱۴۹۰ و ۱۶۹۰ آماده در یافت شکایات و پیشنهادات مردم در حوزه بهداشت و درمان می باشد که مردم می توانند با این شماره ها در طول شبانه روز تماس داشته باشند، سپس بعد از نقطه نظرات سایر اعضا تصمیماتی جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم بویژه در ایام نوروز اتخاذ گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *