توصیه فرماندهی نیروی انتظامی رامهرمز در رابطه با چهارشنبه سوری

 فرشیدفرجی-خورنانیروی خریدوفروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش شهر را مخدوش می‌کند ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 به گزارش خورنا فرماندهی انتظامی شهرستان رامهرمز هم‌زمان با فرارسیدن آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه‌سوری) در راستای کاهش صدمات و خسارات، حفظ نظم و امنیت شهر، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بلوغ فرهنگی و اجتماعی مردم قانونمند شهرستان در سال‌های اخیر به کاهش چشمگیر خسارات، لطمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال منتج شده است. کاهش صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، بیانگر افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه به آموزش‌های ارائه‌شده از سوی ناجا، سازمان‌های همکار و رسانه‌ها بوده است.

این اطلاعیه در ادامه آورده است: تجربه تلخ بعضی خانواده‌ها در پس رفتارهای غیرقانونی و ناهنجار برخی افراد که مخل نظم و امنیت هستند، اراده نیروی انتظامی را در برخورد با هنجارشکنان تقویت و دوچندان کرده است و خریدوفروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش شهر و شهروندان را مخدوش می‌نماید ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

در این اطلاعیه بابیان اینکه اهتمام نیروی انتظامی بر تأمین امنیت شهروندان است، با اعلام برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و تمامی کسانی که مترصد ایجاد ناامنی برای شهروندان هستند، تأکید شده است قانون‌شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ آیین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌ها مردمی است. بر همین اساس نیروی انتظامی برای پاسداشت حقوق شهروندان و در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال با تأکید بر کوچه محوری از مردم عزیز و شریف خصوصاً تمامی والدین می‌خواهد تا در چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقیق آن‌ها از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته با همکاری و همیاری شهروندان با پلیس و در سایه امنیت و آرامش، روزهای پایانی سال را با کمترین حوادث سپری کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *