پایان چهارمین دوره المپیاد استانی بیماران خاص در رامهرمز

فرشیدفرجی-خورنابا حضور مسؤولان و ورزشکاران استان: چهارمین دوره المپیاد استانی بیماران خاص در رامهرمز به کار خود پایان داد.

به گزارش خورنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشکاران در این شهر اظهار کرد: چهارمین دوره المپیاد هیئت ورزش بیماران خاص با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۱۱ شهرستان استان به مدت ۲ روز در رامهرمز برگزار شد.

کیومرث حاجی‌زاده ادامه داد: این مسابقات در ۴ رشته تنیس روی میز، دارت، شطرنج و تیراندازی در ۲ گروه بانوان و آقایان برگزار شد که درمجموع تیمی شهرستان اندیمشک مقام اول، اهواز مقام دوم و رامهرمز و شادگان مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان تصریح کرد: برای اولین بار دو نفر از ورزشکاران پیوند اعضا استان خوزستان به مسابقات جهانی اسپانیا راه پیدا کردند که در تاریخ هیئت پیوند اعضا خوزستان کم‌نظیر است.

وی افزود: هیئت بیماران خاص استان بااینکه دو سال و نیم از شروع فعالیت آن می‌گذرد توانسته حدود ۲۲ هیئت شهرستانی را فعال کند و مقام برتر کشور در سال ۹۴ را به دست آورد.

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری رامهرمز نیز گفت: هرکس با هر نیتی که دل انسانی را شاد کند اجر معنوی خواهد برد و مردم رامهرمز از انسان‌های فعال در کار خیر هستند.

عبدالرضا احسانی نیا تأکید کرد: کمک به هر نیازمند از روزهای خوب انسان‌های نیکوکار است و موجبات خوشنودی کمک گیرنده و کمک‌کننده را فراهم می‌آورد.

به گزارش رامپرس، در مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد ورزشی استانی هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا مدال‌ها و جوایز انفرادی و تیمی به نفرات اول تا سوم اهداء شد.

همچنین در پیش از برگزاری این مراسم در جلسه‌ای با حضور رئیس هیئت استان و روسای هیئت شهرستان‌ها مشکلات و راهکارهای عملی رفع مشکلات این هیئت‌ها در شهرستان‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *