مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به فضای مجازی نگاه ویژه ای داریم

خورنا|احمدرضارستمی: در سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: برای پیگیری مصوبات قبل و ارائه گزارش کمیته های زیر مجموعه شورا امروز با سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محضر شما هستیم .

فرجیان افزود: تمام برنامه های تقویمی ستاد در سال ۹۵ با حضور مسئولان ایثارگران همه دستگاه ها و رؤسای بنیاد شهید و دبیران شورا در شهرستان ها با انجام هماهنگی های لازم بین آنها انجام شد و با حمایت استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در خوزستان و همه مدیران دستگاه های عضو شورا، را با شکوه تمام اجرایی کردیم.

وی تصریح کرد: اوج این برنامه ها در هفته دفاع مقدس، دهه فجر و ماه های بهمن و اسفند که ماه های یادواره های شهدا است، برگزار شد و در اینجا لازم است ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را که امروز و فردا فضای کشور و پایتخت دفاع مقدس یعنی خوزستان را عطرآگین به عطر شهداء میکند را نیز گرامی بداریم و قطعا با توجه به تقارن آن با روز وفات حضرت ام البنین تجلیلی از مادران و همسران شهدا را نیز در این روز خواهیم داشت. این مراسم امشب در حسینیه بقیه الله بیت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پایان اظهار کرد: یک نگاهی که در همایش کشوری داریم نگاه ویژه به فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که براساس تأکید مجدانه مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در سازمان بنیاد شهید برای استفاده بیشتر از فضای مجازی است. در سال جاری بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ یادواره شهداء داشته ایم ولی کاری که از طریق فضای مجازی پیش می رود خیلی تندتر از برگزاری این یادواره ها است.