مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر:

کارکنان حراست صنعت نفت چشمان بیدار حوزه نفت هستند

مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: کارکنان حراست صنعت نفت به منزله چشمان بیدار حوزه نفت هستند که امنیت را به این صنعت با اهمیت کشور به ارمغان می‌آورند.

خورنا – شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره رقابت های ارزیابی مهارت و توانایی فیزیکی حراست‌های صنعت نفت اظهار کرد: کارکنان حراست صنعت نفت به منزله چشمان بیدار حوزه نفت هستند که امنیت را به این صنعت با اهمیت کشور به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: اهمیت این صنعت بر کسی پوشیده نیست چرا که اقتصاد کشور بر آن بنا نهاده شده است و اهمیت صیانت از آن را دوچندان می‌کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات  صنایع پتروشیمی ماهشهر هدف از برگزاری این جشنواره را قدردانی از پاسداران سرمایه‌های صنعت نفت عنوان کرد و گفت: بسیار خرسندیم که شهرستان ماهشهر به عنوان میزبان این جشنواره انتخاب شده است که ان‌شاءالله بتوانیم فضای مناسبی را در مدت برگزاری جشنواره برای عزیزان رقم بزنیم.

غلامی ادامه داد: برگزاری این جشنواره نشان دهنده توجه ویژه مجموعه حراست صنعت نفت به آمادگی جسمی، فیزیکی کارکنان خود است که ماحصل تلاش‌های آنان در این زمینه امروز در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: از تمامی حامیانی که باعث شده‌اند امروز این جشنواره در منطقه ماهشهر و میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برای خدمت‌رسانی برگزار شود تقدیر و تشکر می‌کنم که به امید خدا با تداوم این قبیل جشنواره‌ها گام‌های خوبی در راستای آمادگی جسمی و روحی کارکنان مجموعه حراست صنعت نفت که از اهمیت ویژه ای برخوردار است برداریم./فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *