رئیس سازمان حراست صنعت نفت:

تامین امنیت در صنعت نفت تنها با توانایی نیروی انسانی مجموعه حراست‌ها امکان‌پذیراست

رئیس سازمان حراست صنعت نفت گفت: ایجاد امنیت و انرژی امنیت، تنها با توانایی نیروی انسانی مجموعه حراست‌ها امکان پذیر خواهد شد.

خورنا – علی اصولی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره رقابت‌های ارزیابی مهارت و توانایی فیزیکی حراست‌های صنعت نفت اظهار کرد: ایجاد امنیت و انرژی امنیت موضوعی است که تنها با توانایی نیروی انسانی مجموعه حراست‌ها امکان پذیر خواهد شد.

وی افزود: مجموعه ما که خوشبختانه مجموعه بزرگی است باید همیشه با شادابی و سلامت کامل، آماده خدمت‌رسانی و حافظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه صنعت نفت باشد.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره‌های ورزشی ویژه کارکنان حراست صنعت نفت خاطرنشان کرد: همواره باید بستر نشاط و شادابی در این جشنواره‌ها فراهم شود و بتوان انرژی تک تک کارکنان را تکثیر و مضاعف کنیم.

اصولی ادامه داد: کارکنان حراست صنعت نفت همیشه باید آمادگی کامل خود را در هر زمان برای انجام مسؤولیت‌های حساس خود ایجاد کنند و اقتدار خود را به دشمنان و رقبا برای پاسداری از سرمایه‌های مالی و معنوی صنعت نفت نشان دهند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه کارکنان حراست آمادگی کامل برای حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام در حوزه صنعت نفت دارند، تصریح کرد: همان طور که شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم جان خود را در راه حراست از کیان نظام اسلامی نثار کردند ما نیز به عنوان رهروان آنان در عرصه صنعت نفت برای پاسداری از سرمایه‌های نظام تا پای جان تلاش خواهیم کرد.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت اضافه کرد: این جشنواره شادابی، همدلی و رقابت سالم بین کارکنان حراست صنعت نفت را به همه مردم عزیر ایران اعلام می‌کند.

اصولی در پایان عنوان کرد: این جشنواره ان‌شاءالله مقدمه‌ای برای آمادگی برگزاری و استمرار برنامه‌های ورزشی در سال جدید باشد و در آینده این مسابقات از نظر کیفیت و کمیت ارتقا پیدا کند./فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *