پریسا مصطفایی :

بندر ماهشهر دارای جایگاه نخست در اکران تئاتر در سطح استان است/ راه کار مقابله با معضلات اجتماعی اجرای تئاتر خیابانی است

پریسا مصطفایی : متاسفانه برخی مسئولین با بکارگیری هنرمندان خارج از استان، ذائقه مردم شهر را تغییر داده اند.

خورنا – پریسا مصطفایی در حاشیه نمایش تئاتر ” مبارک و غول چراغ جادو در گفت و گو با خبرنگار خورنا در بندر ماهشهر اظهار کرد: امسال سال پر کاری برای ماهشهر در سطح استان خوزستان بود چرا که ماهشهر بیشترین تعداد تئاتر بر روی صحنه داشته است.

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولین با بکارگیری هنرمندان خارج از استان، ذائقه مردم شهر را تغییر داده اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: در ابتدای تصدی مسئولیت بنده جلساتی را با نماینده مجلس، فرمانداری، شهرداری و مسئولین روابط عمومی شهرستان با هدف توجه بیشتر برای بکارگیری هنرمندان بومی داشتم.

مصطفایی در ادامه به برشماری انتظارات خود پرداخت و گفت: من در مرحله اول از هنرمندان توقع دارم با توجه به حمایت های صورت گرفته آنها نیز دست خود را خالی نگذارند و با مطالعه، تمرین و ارائه آثار با کیفیت خود را مطرح سازند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز وظیفه مسئولین حمایت مادی و معنوی است زیرا هنرمندان نیازمند دیده شدن اند و آنان می بایست  با محیا کردن زمینه دیده شدن آثار، برای هنرمندان قوت قلب باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در بخشی دیگر از سخنان خود به چگونگی تاثیر هنر در  تقابل با معضلات اجتماعی  چون اعتیاد پرداخت و گفت: طی جلساتی که با شهرداری و فرمانداری داشته ایم برای مقابله با معضلات اجتماعی چون اعتیاد، امور تربیتی و… با بهره گیری از تئاتر خیابانی در محل های عمومی چون پارک ها اعلام آمادگی کرده ایم.