مردم توصیه‌های پلیس را در سفر جدی بگیرند

فرشیدفرجی-خورنا رئیس راهنمایی و رانندگی رامهرمزخبرداد: مردم توصیه‌های پلیس را در سفر جدی بگیرند.

به گزارش خورناسرگرد عزیز بیوسه  در گفت‌وگو با رامپرس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سال نو با تمهیداتی که اتخاذشده اقدام به رفع نقاط حادثه‌خیز در برخی از میدان‌ها با همکاری شهرداری کردیم.
وی ادامه داد: تاکنون اقدام به نصب ۲۰ درصد از تابلوهای جدید راهنمایی و رانندگی و تعویض تابلوهای قدیمی کرده‌ایم و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
رئیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز تصریح کرد: با توجه به عدم نمایان بودن برخی از سرعت‌گیرها در سطح شهر، اقدام به خط‌کشی و نصب چشم‌گربه‌ای بر روی سرعت‌گیرها خواهد شد.
وی افزود: برای ارتقا فرهنگ ترافیک شهری نیز اقدام به نصب بنر در نقاط مختلف شهر خواهیم کرد و بروشور و سی دی نیز توزیع خواهد شد.
بیوسه تأکید کرد: با سازمان آبفا و ادارات خدمات رسان نیز در ایام نوروز تعامل خواهیم داشت و از ظرفیت همیاران پلیس آموزش‌وپرورش استفاده می‌کنیم.
وی یادآور شد: عزیزانی که به سفر می‌روند طول مسیر یا جاده را جزو سفرشان بدانند و هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند.
رئیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز در پایان گفت: انتظار داریم مردم از رانندگی خودشان غافل نشوند و خودروهای روبرو را در نظر بگیرند و با جدی گرفتن توصیه‌های پلیس سفری سلامت و پرخاطره داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *