برگزاری نشست مشترک مدیران شرکتABB سوئیس با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان

اولین نشست مشترک مدیران شرکت ABB سوئیس با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در خصوص نحوه استفاده از توانمندی های این شرکت چند ملیتی  برگزارشد.

خورنا|احمدرضارستمی: به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، محمود دشت بزرگ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در این نشست گفت: ما علاقمند هستیم از تجربیات و تخصص این شرکت بزرگ  در شبکه برق خوزستان استفاده کنیم .

وی ادامه داد: بسیار جای خوشبختی است که شرکتABB  بعد از برجام توانسته در بازار ایران حضور پیدا کند و یقیناً می تواند  سرمایه گذاری های خوبی در کشور و استان خوزستان در زمینه صنعت برق  با تعامل دو سویه داشته باشد.

دشت بزرگ تصریح کرد: دراستان خوزستان افراد متخصص و توانمندی وجود دارد که امیدواریم شرکت ABB  بتواند در رده های مدیریتی، ایمنی، فنی و تجهیزات برق به این نیروها آموزش های لازم را بدهد.

سپس در این نشست تعدادی از مدیران شرکت ABB  به بیان دیدگاههای خود درباره نحوه همکاری با شرکت برق منطقه ای خوزستان و دیگر شرکت ها در استان خوزستان پرداختند و همچنین اعلام آمادگی کردند در آغاز این همکاری از طریق ماشین های سیار مدرن که در دنیا تعداد چهار دستگاه از آنها وجود دارد ، تست ترانسفور ماتورهای شبکه برق خوزستان را با ضمانت آن شرکت انجام دهند .

در پایان این جلسه مسئولان شرکت برق منطقه ای خوزستان و شرکت تعمیر و نگهدای انتقال نیرو خوزستان با مدیران  شرکت ABB  در خصوص موضوعات مرتبط به بحث و تبادل نظر فنی پرداختند .

گفتنی است گروه ABB یک شرکت چند ملیتی سوئیسی- سوئدی است، که دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ قرار دارد و عمدتاً در زمینه‌های برق قدرت و تکنولوژی اتوماسیون فعالیت می‌کند. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های مهندسی دنیاست که در بیش از ۱۰۰ کشور فعالیت می‌ کند و حدود ۱۱۷ هزار کارمند دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *