دیدار معاونت سیمای مرکز صدا و سیمای مرکز استان خوزستان با شهردار بندرماهشهر

خورنا –قائم مقام صدا و سیمای مرکز خوزستان در دیدار با شهردار بندرماهشهر ضمن ابراز خرسندی از این حضور، تعامل سازنده مدیریت شهری منطقه را فرصتی اجتماعی برای شهر دانست.
نصرت پناه افزود: همکاری صدا و سیمای مرکز خوزستان و شهرداری بندر ماهشهر در برنامه های فرهنگی و اجتماعی نمونه تعامل سازنده در نهادهای متولی در فرهنگ و اطلاع‌رسانی در جامعه خواهد بود .

وی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری بندرماهشهر فعالیت های متقابل در زمینه فرهنگ شهروندی و شناسایی بسترهای مناسب در جذب گردشگر و معرفی جاذبه های گردشگری زمینه همکاری‌ های این دو نهاد را باعث ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دانست ایشان با تاکید براینکه صدا وسیمای مرکز خوزستان نگاه جدیدی در حوزه شهری دارداز آمادگی صدا وسیما جهت هرگونه همکاری دراین زمینه خبر داد .

در این دیدار که مهندس میدانی معاون برنامه ریزی و مالی صداوسیمای مرکز خوزستان،  نعمت الله قنواتی رییس شورای اسلامی شهر ، نافع آلبوغبیش عضو شورای اسلامی شهر و مدیران روابط عمومی و فرهنگی و کارشناس ارتباطات شهرداری نیز حضور داشتند ، شهرداربندرماهشهر با تبریک موفقیت های اخیر صدا وسیمای مرکز خوزستان در برگزاری موفقیت آمیز جشنواره مراکز استانها برنقش رسانه استانی و تعامل سازنده با مدیریت شهری را فرصتی اجتماعی برای شهردانست .

کمایی با بیان اینکه اقدامات موثر صدا وسیما در مسائل فرهنگی بویژه فرهنگ شهروندی می تواند هزینه های شهرداری را کاهش دهد اظهارکرد: خوشبختانه صدا وسیمای مرکز خوزستان  تاکنون نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی استان داشته است.

وی با اشاره به لزوم توجه به بسترهای فرهنگی وآموزش فرهنگ شهروندی افزود: علاوه بر مسائل فرهنگی معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان بندرماهشهر باید بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد و مدیریت شهری وصدا وسیما می توانند برنامه های مشترکی دراین خصوص داشته باشند.

شهردار بندرماهشهر خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر  به سمت رسانه استانی در واقع باز شدن فصل جدیدی از گفتمان را در بندرماهشهر خواهد گشود که می تواند درراستای معرفی ظرفیت های شهری بسیار موثر باشد.

دراین دیدار با اهدای لوح سپاس به مدیر کل محترم و پرتلاش صدا و سیمای مرکز خوزستان از کسب موفقیت  های ارزشمند و کسب رتبه های درخشان اخیر این مرکز درجشنواره مراکز استانها دراهواز تقدیر و

تجلیل بعمل آمد.