نمایشگاه بزرگ فاطمیه با عنوان «یاس کبود فاطمیه» در شهرستان هفتکل افتتاح شد

قادر سبحانی |خورنا- همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  نمایشگاه بزرگ فاطمیه با عنوان «یاس کبود فاطمیه» در محل پایگاه امام حسن مجتبی ، ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و تنی چند از مسئولان ادارات و مردم افتتاح‌شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام خلیلی ، امام جمعه هفتکل در سخنان کوتاهی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از دست‌اندرکاران و بسیجیان شهرستان بخاطر برگزاری این نمایشگاه قدردانی‌کرد.

حجت الاسلام خلیلی به فرمایش حضرت زهرا(س) اشاره‌کرد در خصوص ارتباط با خدا گفت:
از آنجا که بهترین روش تبلیغ زبان هنر می باشد در نمایشگاه یاس کبود فاطمیه از این روش برای ترویج فرهنگ ناب نبوی و سیره اهل بیت عصمت وطهارت علیه سلام و همچنین تاریخ اسلام استفاده شده است

سروان پاسدار سعادت زاده، فرمانده ناحیه سپاه هفتکل نیز در سخنانی ضمن تشکر از حجت الاسلام خلیلی ، ادارات به‌خاطر همکاری با بسیجیان در برپایی این نمایشگاه اظهارکرد: همزمانی این نمایشگاه و ایام درگذشت بانوی دوعالم این‌گونه برنامه‌های فرهنگی تاثیر بسزایی در انتقال فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع) به نسل جوان و نوجوان جامعه دارد.

این نمایشگاه با همکاری بسیجیان و ادارات شهرستان در چندین غرفه احداث‌شد و در آن گوشه هایی از تاریخ زندگی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله رحلت پیامبراکرم(ص)، خانه پیامبر و حضرت زهرا(س)، دفن شبانه حضرت زهرا و غربت امام علی(ع)، قبرستان بقیع در قالب ماکت به تصویر کشیده است

گفتنی است، علاقمندان می توانند تا ۱۵ فروردین از نمایشگاه دیدن‌کنند