سید مهران رفیعی، هفتمین فرماندار شهرستان امیدیه معرفی شد

اسداله ترحم ٫ خورنا – جلسه شورای اداری شهرستان امیدیه با محوریت معرفی فرماندار جدید شهرستان برگزار شد.

صبح شنبه ۸ اسفند جلسه شورای اداری و با حضور دهقان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ، فضل الله پور مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان ، امام جمعه شهرستان امیدیه و جایزان و جمعی از مدیران شهرستانی ، مراسم تکریم مهندس شهاب صدیقی فرماندار قدیم و معارفه سید مهران رفیعی فرماندار جدید شهرستان امیدیه برگزار شد.

در آیین تکریم و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان امیدیه از زحمات ۳ ساله شهاب صدیقی تقدیر و با حکم دکتر شریعتی استاندار خوزستان سید مهران رفیعی به عنوان هفتمین فرماندار شهرستان امیدیه منصوب و معرفی شد.

مهندس صدیقی فرماندار سابق در این مراسم از کلیه کسانی که در طول مدت فرمانداری با ایشان همکاری داشتند تقدیر وتشکر نمود.

در ادامه مراسم، دهقان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری از زحمات سه ساله صدیقی فرماندار سابق تشکر و انتخابات پیش رو را بسیار مهم و حساس خواند واز مسئولین امیدیه خواست برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات سال اینده از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

ایشان در ادامه گفت : دغدغه اصلی دولت تدبیر وامید، اشتغال میباشد و با کسانی که بخواهند در خوزستان و امیدیه سرمایه گذاری کنند نهایت حمایت و همکاری را خواهند داشت.

در ادامه مراسم امام جمعه جایزان نیز از زحمات مهندس صدیقی فرماندار سابق تقدیر نمود.

در پایان رفیعی فرماندار جدید امیدیه ضمن تشکر از زحمات صدیقی، از فرارسیدن عید نوروز وبرگزاری انتخابات به عنوان دو موضوع مهم پیش رو یاد کرد و از تمامی مسئولین شهرستان درخواست همکاری وهمیاری صمیمانه نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *