سریال جنجالی پتک و قتلی دیگر در رامهرمز

فرشیدفرجی-خورناتحقیقات لازم برای شناسایی قاتلین آغاز شده است/با عاملین تیراندازی با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

به گزارش خورناعبدالرضا احسانی نیا فرماندار رامهرمز در گفتگو با رامهرمزنیوز اظهار کرد: بعد از اتفاق قضیه قتل شب گذشته بلافاصله نیروهای انتظامی و امنیتی جلسه فوق العاده تا ساعت یازده شب تشکیل دادند و اقداماتی صورت گرفت که بتوانیم با ظرافت خاصی به مسئله بپردازیم زیرا بخشی از آن مربوط به گذشته می باشد.

وی افزود: در راستای اینکه تنش و درگیری در منطقه کم تر شود تمهیداتی درنظر گرفتیم که ان شاءالله با رهنمودهای استاندار محترم و دستگاه های امنیتی استان ، اقداماتی در این خصوص برای حل مشکل خواهیم داشت.

احسانی نیا با بیان اینکه تحقیقات لازم برای شناسایی قاتلین از طریق دستگاه های مسئول آغاز شده است تصریح کرد: کلیه دستگاه های امنیتی و انتظامی به دنبال این هستند که عاملین تیراندازی را شناسایی و با آنها با اشد مجازات برخورد کنند.

فرماندار رامهرمز ضمن دعوت کردن مردم و دوطایفه درگیر به آرامش گفت: طرفین آرامش را دستور کار خود داشته باشند که بتوانیم در سایه آرامش امنیت را برای مردم برقرار کنیم.

وی در پایان با اشاره به برخی شایعات مطرح شده به نقل از فرماندار تصریح کرد: بنده روز گذشته اصلا در استان نبودم و جهت شرکت در همایشی در تهران حضور داشتم.همچنین در این باره نه مصاحبه ای انجام دادم و نه با کسی صحبتی کردم و به شدت موارد مطرح شده را تکذیب می کنم.