درماندگی دلواپسان و مصائب خوزستان

خورنا-امان از جماعتی که حاضر هستن برای بدنام کردن همسایه سر خود را ببرند و بر بام همسایه بیاندازند.
آنان که پشت درد و رنج های انباشته شده مردم سنگر گرفته و مشتاقانه در انتظار مصیبتی دوباره برای مردمان سرزمین خود هستند تا پیروزمندانه واسفا و وافریادا سر دهند،
ژست شان دلواپسی است و شعارشان” دیدم دیدم” هایست که ریشه در “بگم بگم” های دیروز دارد. حرف میزنند و شعار میدهند ، به جای دست گیری ، مچ می گیرند و از خاک و برق و آب به دنبال معجونی هستند شاید تدبیری را تخریب کنند.
جماعتی که صدای شان برای آنانکه حافظه تاریخی ندارند خوش است .

کافی یست اندکی برخورد ها ، جنس فریاد ها و صد البته سکوت هاشان را در گذشته مورد واکاوی و بررسی قرار دهید ، به وضوح خواهید دید که منفعت حزبی و جناحی بیداد میکند.

رجا واثق داریم حساب درد کشیده ها و خون دل خورده هایی که در هر زمانه، در مقابل نابخردی ها و کوتاهی ها به هر قیمتی قد علم کرده اند جداست ، اما حضراتی که سکوت دیروز و فریاد امروزشان کمر خوزستان را به قیمت تخریب حریف شکسته اند در پیشگاه ملت چونان روز روشن است .
چقدر زیبا گفته اند پیشینیان ما که : ویرانی به ثانیه است و آبادی به سال ها.

خاکی که امروز بر سر مردمان مظلوم خوزستان فرود می آید نتیجه طوفانی است که همفکران و همراهان دلواپس در طول هشت سال آغازگرش بودند.
آری هر آنکس باد بکارد ، طوفان درو میکند.آنانکه تاب و تحمل آسایش ملت را به قیمت موفقیت مردمان سرزمین خود ندارند و هرازگاهی از سر استیصال و درماندگی غافل از شعور و شور انقلابی و آزاد اندیشی ملت ،دست به دامان مضحک ترین روش ها برای تخریب دولت و دولتمردان می زنند. برایشان فرقی نمیکند که خاک بیاید یا آب ،مهم صید شاه ماهی است و بس.

یک روز نماینده اصلاح طلب ، بی خیال و بی فکر و بی درد معرفی می شود و روز دیگر همان نماینده انقلابی و دلسوز، و صد البته به علت مثلا فریاد بر سر یک نفر از اهالی دولت….
چرخشی ۱۸۰ درجه ایی و سرگیجه ایی مضاعف،که صدالبته بهترین درس را همان نماینده شجاع مجلس داد که اصلاح طلب بودن مانع از پیگیری حقوق ملت از دولت اصلاح طلب نمی شود.
واین بزرگترین تفاوت فاحش اصلاح طلبان و دلواپسان است که سکوت را جایز نمیدانند حتی برای هم فکر و هم جناح خود.
خوبی به جای خود و ضعف و قصور هم جای خود مهم مردم هستند که ولی نعمتان انقلابند
می بایست توانمندی ها را فریاد زد و کوتاهی را پیگیری بدون توجه به منفعت های حزبی و جناحی، اماچگونه جناح مخالف دولت تدابیر و تلاش های مضاعفی که میتواند بارقه ایی از امید را در دیدگان شهروندان خوزستانی زنده کند را در سکوت محض خبری بایکوت میکنند اما ذربین به دست به دنبال تخریب با هدف یاس و نا امیدی این مردمان شرافتمند به قیمت رفتار های ناجوانمردانه از هیچ کوششی و هر روشی فروگذار نیستند.

کسی چه می داند شاید در قنوت شان هر روز رنجی دوباره را طلب کنند به طمع تخریب رقیب.

برای این طالبان رنج و مشقت، “که” گفته بسیار مهمتر از “چه” گفته است،حافظه ی تاریخی ندارند و گمان می برند ملت نیز اینچنین هستند.

غافل از انچه می پندارند ، ملت سکوت دیروزشان را در قبال چوب حراج مهرورزها بر کارون و مارون و خشک کردن هور العظیم ها و هویزه ها را به طمع غارت و به عشق سه هزار میلیارد ها اختلاس ، از یاد نبرده اند.

براستی کجا بودند وقتی کلنگ ویرانی و مصیبت خوزستان را با سد گتوند ها زمین زدند؟

کجا بودند وقتی هم تبار و هم جناح و هم فکرشان رو در روی ولی و مرادمان قهر یازده روزه را رقم زد؟

بانگ پاکدستی را در هر کوی و برزن سر میداد اما….

آری آن آقای پاک دست هزاران دلیل و برهان برای وااسفا و وافریادشان آفرید و دلواپسان امروز و آسوده حالان دیروز ، رنج های مردمان خود را دیدند و خود را به ندیدن زدند وسکوت کردند، سکوت و سکوت و سکوت
چرا که سیاست شان از آلام مردمان این قبیله مهمتر بود. پس در قبال هر بی مهری و بی تدبیری سکوت کردند تا کارون ها و مارون ها و هورهامان خشک شد.
تا امروز گنه مرد بلخی را به پای مسگر شوشتری بنویسند.

اما امروز دولت تدبیر و امید گوش به فرمان مقام معظم رهبری و بی توجه به تهمت ها و تخریب های پی در پی همه ی هم و غم خود را در مسیر برطرف کردن مشکلات به کار بسته است تا این جماعت از سر ناچاری و استیصال ، چیزی جز و تحریف و تهمت و افترا در آستین نداشته باشند.

نمونه ی کوچکی از این استیصال و درماندگی و تهی بودن دست مخالفان دولت در خوزستان، تقطیع و سانسور سخنرانی رئیس جمهور به عنوان حربه ی مضحک برای تخریب دولت می باشد آنهم در زمانه ی تکنولوژی و گوشی های هوشمند که اطلاعات در کسری از ثانیه جا به جا میشوند.

مانده ایم رئیس جمهور در کدامین بخش سخنرانی خود دلیل درد های خوزستان را گناه مردمانش معرفی نمود؟؟؟؟؟

که اینگونه از سر ذوق و شعف با دستپاچه گی باز در صید ماهی هستند. و به طور هماهنگ تیتر میزنند که به گفته رئیس دولت تدبیر و امید عذاب امروز خوزستان نتیجه ی گناه مردمان است…

فاعتبروا یا اولی الابصار …….

چه نیک فرمودید مولای شهیدان ، امام حسین (ع) که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. وای بر فردایمان اگر به طمع دنیا مرتکب گناه شویم وای بر فردای گناهکاران

در پایان توجه شما را به بخشی از سخنرانی دکتر روحانی که باتحریف با تقطیع آن مشکلات خوزستان را متوجه گناه مردم معرفی نمودند جلب میکنم

دکتر روحانی چندگناه بزرگ در ترکیه عراق وایران را شمرده و علت خشکسالی و ریزگردها را بیان کردند.
-ترکیه بخشی از آب دجله و فرات را گرفته
– بخش عراقی هور را هم از ابتدا صدام خشک کرد و می خواست با افرادی که آنجا پناه گرفته بودند، بجنگد
حق آبه نیز ‌حق الطبیعه و حق الارض و حق سرزمین است. طبیعت هم سنت خدا است، آب و‌ هوا از قوانین و سنت های الهی هستند و اگر با طبیعت بجنگیم، طبیعت هم با ما می جنگد و اگر حق طبیعت را ندهیم از ما باز می ستاند
-بعد جنگ شد،‌ مشکلات بعدی پیش آمد و خشکسالی اتفاق افتاد. همه این موارد در طول ۳۰، ۴۰ سال دست به دست هم داده تا امروز به این نقطه رسیده است.
براستی تحریف و دروغ تا کجا و به چه میزان و به چه ارزش.