گزارش تصویری از نشست مشترک شورای اداری و ستاد مبارزه با ریزگردهای استان خوزستان با حضور رئیس جمهور/ آن مرد در باران آمد!!

خورنا| احمدرضارستمی: دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزراء کابینه دولت به منظور بررسی پدیده گرد و غبار خوزستان در روز پنجشنبه(پنج اسفند) وارد اهواز شد.

از جمله برنامه های سفر یکروزه رئیس جمهوری به استان خوزستان بازدید از کانون ریزگردها در خوزستان، شرکت در نشست مشترک شورای اداری و ستاد مبارزه با ریزگردها بود که با حضور استاندار خوزستان٬ نماینده ولی فقیه در استان٬ نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی٬ مدیران و معاونین استاندار و سایر مسئولین ذی ربط کشوری و استانی در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست از طرف رئیس جمهور و استاندار خوزستان و نیز تعدادی از وزراء و نمایندگان خوزستان و همچنین رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و نماینده ولی فقیه در استان ییاناتی ایراد شد.

دکتر روحانی: روزی که خاک اهواز را گرفت همه ایران ناراحت شد.

استاندار خوزستان: در تولید ریزگردها در استان خوزستان عوامل انسانی بیشترین نقش را داشته است.

آیت الله جزایری: ‌پس از خداوند و امام زمان(عج) از تمام کسانی که به ایران دلبسته اند کمک می طلبیم و قطعا باید در این خصوص کمک کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی: آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا!!

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی: خوزستان اولین سد دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن است.

دکترهمایون یوسفی نماینده مردم اهواز: ریزگردها باعث ایجاد موج مهاجرت در خوزستان شد.‌

دکتر نوبخت سخنگوی دولت: در راستای دستور رئیس جمهور، جز آب شرب حتی یک قطره آب منتقل نخواهد شد.

وزیر نیرو: با احداث دو سد سلولی در آبادان تمام نخلستان های منطقه آبادان و خرمشهر احیا می شود.

وزیر جهاد کشاورزی: طرح ۵۵۰هزار هکتاری یکی از بزرگترین طرح های آبی و خاکی در کشور است.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور: تالاب هورالعظیم در سال ۹۲ کاملا خشک شده است.

دکتر علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به اظهارات ابتکار: من حامی دولت هستم و نمیخواهم دولت را تضعیف کنم ولی خانم ابتکار چرا دروغ می‌گویی؟ کجای هورالعظیم آب دارد که ما نمی‌بینیم.

در پایان لازم به ذکر است٬ از ساعات ابتدایی ورود رئیس جمهوری به اهواز بارشهای پراکندهٔ باران در نقاط مختلف استان خوزستان آغاز شد و امیدواریم این همزمانی سفر روحانی با نزول رحمت الهی سرآغاز خبرهای خوشی در آینده برای ساماندهی معضل گردوخاکهای استان خوزستان باشد.

تصاویر :