همزمان با سراسر کشور

آمادگی ستاد کشیک نوروزی بندر ماهشهر برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

کارشناسان ما در مرکز بهداشت و سلامت بندر ماهشهر بصورت تمام وقت و در روز های تعطیل هم آماده پاسخگویی و پیگیری شکایت های مردم هستند.

خورنا –  نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار خورنا با بیان اینکه هر ساله از اول اسفند ماه تا ۱۵ فرودین ستاد کشیک نوزری تشکیل می شود، اظهار کرد : هدف از تشکیل این ستاد در سراسر کشور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم و مهمانان نوروزی است.

نوری اظهار کرد : هماهنگی های لازم بین ارگان های مختلف شهرستان بندر ماهشهر در نشست هفته گذشته در فرمانداری بندر ماهشهر انجام شد و مقرر شد، شهرداری وضعیت فضای سبز پارک ها و سرویس های بهداشتی شهرستان برای میزبانی از مهمانان نوروزی بررسی کتد و در جهت رفع مشکلات اقدام نماید.

وی  افزود : کارشناسان ما در مرکز بهداشت و سلامت بندر ماهشهر بصورت تمام وقت و در روز های تعطیل هم آماده پاسخگویی و پیگیری شکایت های مردم هستند.

وی ادامه داد : لیست مدارسی که در ایام نوروز قرار است محل اسکان مهمانان نورزی شوند مشخص شده که کارشناسان ما با حضور در محل وضعیت مخازن آب و ایمنی آنجا را بررسی می کنند.

نوری ادامه داد: همچنین قرار است برای سرایداران این مدارس برای ارائه خدمات بهتر کلاس های آموزشی برگزار  شود.

این مسئول با اشاره به احتمال پدیده ریزگردها در ایام نوروز عنوان کرد:  معضل پدیده ریز گرد ها یک مشکل گسترده است که  رفع آن نیاز به اقدامات جهادین از سوی دولت می باشد ، اما  در صورت ایجاد چنین وضعیتی هماهنگی های لازم بین تمام نیروها انجام شده و آماده توزیع ماسک بین مردم و مهمانان نورزی هستیم

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ماهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: مردم می توانند با استفاده از سامانه سراری مربوط به شکایات بهداشت و محیط  (۱۹۰)  در مورد وضعیت آب شرب ، نظافت مراکز تفریحی  و … را به وزارت بهداشت منتقل کنند.