نخستین کلینیک ارتوپدی فنی مجهز به اسکن سه‌ بعدی در بندرماهشهر افتتاح شد+تصاویر

نخستین کلینیک مجهز به اسکن سه‌بعدی در جنوب کشور در شهرستان بندرماهشهر به بهره‌برداری رسید.

خورنا – محمد قنواتی مدیر و سرمایه‌گذار این کلینیک ارتوپدی در این ارتباط  گفت: این کلینیک به دو دستگاه اسکن سه بعدی وضعیت بدن و اسکن سه بعدی کف پا مجهز شده که تا به حال در منطقه وجود نداشته است.

محمد قنواتی اظهار کرد: این دستگاه‌ها از شرکتی در تهران خریداری شده که خود اقدام به ساخت، ثبت اختراع و دریافت مجوز کار برای آن کرده‌اند و در حال حاضر سری اول دستگاه‌هایی که ساخته‌اند در یک کلینیک در تهران نصب و مشغول به کار است و این سری دومی است که برای کلینیک ماهشهر خریداری و نصب کرده‌ایم. یعنی این دستگاه‌ها جای دیگری از کشور وجود ندارد.

وی به تشریح کارکرد و تأثیر دستگاه‌های نصب شده در این کلینیک پرداخت و افزود: هر گونه اختلالی در سیستم اسکلتی- حرکتی بدن ایجاد شود، به وسیله این دستگاه‌ها قابل تشخیص و درمان خواهد بود. حسن بزرگ این دستگاه‌ها نیز این است که برخلاف سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی فاقد اشعه بوده و شش دوربین حساس این اسکن را انجام می‌دهند.

مدیر و سرمایه‌ گذار این کلینیک ارتوپدی خاطرنشان کرد: نیاز است که همه مردم حداقل یک بار با این دستگاه تست شوند تا از سلامت سیستم اسکلتی- حرکتی بدن خود اطمینان حاصل کنند. از آنجایی که این کاری است که عواید آن برای مردم خواهد بود، بنابراین باید به مردم معرفی شود تا بتوانند از خدمات آن به راحتی استفاده کرده و نیاز نباشد برای این خدمت به شهرهای دیگر مراجعه و سفر کنند.

وی در پایان اضافه کرد: سال‌های سال است مردم ماهشهر برای کارهای درمانی خود به شهرهای دیگر مراجعه می‌کنند، چه اشکالی دارد این بار عکس این موضوع محقق شود و مردم سراسر کشور برای امور درمانی خود به ماهشهر مراجعه کنند. لذا نیاز است همه کمک کنند تا این دستگاه‌ها به مردم معرفی شده و مردم متوجه شوند که چنین امکاناتی در شهر فراهم شده است.

آدرس این کلینیک ویژه به شرح زیر است:

ماهشهر-خیابان شهید شریفی-روبروی مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی(ع)

تلفن:۰۶۱-۵۲۳۳۴۳۶۶

فاکس:۰۶۱-۵۲۳۳۴۳۶۵