تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان امیدیه 

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه :جلسه ستاد سفرهای نوروزی و راهیان نور شهرستان برگزار شد .

شهاب صدیقی  در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان  اظهار داشت:کلیه  دستگاههای عضو این ستاد باید در امور مختلف حمل ونقل،بهداشت و سلامت،اسکان و امنیت در راستای خدمت رسانی به مسافران ،برنامه ریزی و اقدامات هماهنگ و مطلوبی ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه شهرستان امیدیه دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است، افزود: این شهرستان می‌تواند شمار بسیاری از گردشگران را جذب نماید و در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.

فرماندار امیدیه تاکید کرد: مهم ترین هدف ما در ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان نوروزی ، زائران راهیان نور ، گردشگران و رونق شهرستان است که دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر باید در این جهت تلاش نمایند.

وی بیان داشت: باید توجه ویژه ای به امکانات امداد جاده ای شود که در این راستا پلیس ۱۱۰، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی آمادگی لازم را برای خدمت رسانی بهتر در صورت بروز مشکل داشته باشند.

فرماندارامیدیه ، نصب پلاکارد توسط دهیاران روستاهای بخش مرکزی و جایزان و شهرداران در سطح شهرجایزان و امیدیه  برای خوش آمد گویی و مشخص کردن مکان‌های گردشگری و تفریحی روستایی، تنظیم مراکز خرید در طول تعطیلات نوروزی، آماده سازی پارک ها، فضای سبز، ورودی شهر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و جاده های مرتبط به شهرستان امیدیه را از دیگر وظایف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان عنوان نمود.

ایشان اظهار امیدواری کرد ان شاء الله با برنامه ریزی و همکاری همه دستگاهها ، نوروزی بی خطر و بدون حوادث جاده ای داشته باشیم که آرامش،سلامتی و رضایت میهمانان و عموم مردم شهرستان به همراه داشته باشد. در این جلسه صدیقی فرماندار شهرستان امیدیه ۱۰ کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را تعیین کرد.

۱-کمیته خدمات حمل و نقل (پایانه ها و راهداری )

۲-کمیته امداد و نجات (حلال احمر)

۳-کمیته خدمات انتظامی ، ترافیک و امنیت (نیروی انتظامی)

۴-کمیته هماهنگی شهرداریها و دهیاریها (شهرداریهای امیدیه و جایزان )

۵-کمیته خدمات اسکان و رفاه (آموزش و پرورش )

۶-کمیته نظارت وتنظیم بازار (صنعت معدن تجارت )

۷-کمیته بهداشت و سلامت و محیط زیست (شبکه بهداشت و درمان )

۸-کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ( بازرسی فرمانداری )

۹-کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی )

۱۰-کمیته راهیان نور (سپاه ناحیه امیدیه )