کشف و ضبط ۲۰ کیلوگرم تریاک دررامهرمز

فرشیدفرجی-خورنادادستان رامهرمز از کشف و ضبط ۲۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورناعلی‌رضا قاسمی نژاد در گفت‌وگو با رامپرس اظهار کرد: طی یک عملیات هماهنگ بین مأمورین انتظامی شهرستان رامهرمز و مأمورین مواد مخدر استان خوزستان و شعبه دادستانی رامهرمز و معاون دادستان اهواز  حدود بیست کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و کلیه متهمین آن‌که سه نفر بودند نیز دستگیر شدند .

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه خودرو حامل مواد مخدر قصد داشت در پوشش خانواده خود مواد مخدر را از بهبهان به سمت اهواز حمل نماید  که با تلاش مأمورین نیروی انتظامی رامهرمز دستگیر و  در بازجویی صورت گرفته مشخص شد که وی قصد داشته مواد مخدر را به شخصی در اهواز تحویل دهد که با صدور نیابت فرد مذکور در اهواز دستگیر شد .

دادستان رامهرمز همچنین گفت: به سوداگران مرگ هشدار می‌دهیم که به حول و قوه الهی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر شدیداً برخورد کرده  و شهرستان رامهرمز را برای این افراد ناامن خواهند کرد.

قاسمی نژاد در پایان گفت: با توجه به گزارش‌ها متعدد مردمی به پاسگاه‌ها و کلانتری‌های این شهرستان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با ارائه چک‌پول‌های ۵۰ هزارتومانی جعلی ایشان را فریب داده است. پس از صدور دستورات از سوی این دادستانی و تلاش مأمورین انتظامی متهم مذکور شناسایی و دستگیر و چند فقره چک ۵۰ هزارتومانی جعلی از وی کشف شد که با انجام تحقیقات کافی از وی و اقرار به اتهام جعل و کلاه‌برداری، با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد.