تغییر در مدیریت بحران خوزستان /حاجی زاده معارفه و بالدی تودیع شد

خورنا| احمدرضارستمی: پیش از ظهر شنبه ۳۰ بهمن در محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری خوزستان آیین تودیع و معارفه در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان برگزار شد و در این آئین مهندس کیامرث حاجی زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی و از خدمات هاشم بالدی مدیرکل پیشین تشکر و قدردانی شد.

در ابتدا این مراسم مهندس فرامند هاشمی زاده سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: این جابجایی با نظر استاندار محترم برای ایجاد تحرک و تنوع بیشتر در بدنه مدیریت بحران استان صورت گرفته است، البته بحران گرد و غبار و مشکلات مبتلا به آن جزو سوانح طبیعی است و همه ادارات و دستگاههای مرتبط در مدیریت آن دخیل و مسئول هستند .

وی در ادامه ضمن تشکر از خدمات هاشم بالدی در مدت اداره مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: امیدواریم مدیریت جدید با کوشش نیروهای خدوم خود ، بحران های مبتلا به استان خوزستان را با هماهنگی همه دستگاههای مسئول بخوبی مدیریت کند .

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: پدیده مخرب گرد و خاک جزو زندگی ماست و برای همراهی با آن باید سه وظیفه عمده مدیریت بحران که اول پیش بینی ٬ دوم بررسی علتها و سبب های بحران و سوم همراه کردن مردم با وضعیت جدید میباشد را مدنظر قراردهیم و در این راستا هم آنچه برعهده استانداری است سازمان دهی مدیریت بحران است .

مهندس هاشمی زاده تاکید کرد: باید هسته مدیریت بحران درسازمان های خدماتی استان خوزستان احیا شود و همچنین درسازمان های مربوطه باید متصدی فعال با برنامه و نیز پاسخگو داشته باشیم تا بخوبی بتوان بحران ها را در استان بصورت هماهنگ مدیریت کرد.

در ادامه کیامرث حاجی زاده سرپرست جدید اداره کل مدیریت استانداری خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از استاندار خوزستان و مهندس هاشمی زاده معاون عمرانی استاندار برای این انتصاب گفت: با یاری حق تعالی و همکاری کارکنان زحمت کش اداره کل بحران ، انشاالله بتوانیم خدمتگزارخوبی برای مردم شریف خوزستان باشیم .

وی ضمن تاکید به برگزاری کارگاههای آموزشی در مدیریت بحران برای کلیه اعضای کارگروههای بحران گفت: باید در این کلاسها شرح وظایف کارگروهها ، نقاط قوت و ضعف ها شناسایی شود تا براساس آن بتوان برنامه ریزی کرد.

سرپرست جدید مدیریت بحران استانداری خوزستان در پایان اظهار کرد: از رسانه های استان خوزستان برای اطلاع رسانی بهنگام و موثق از طریق ستاد خبری مدیریت بحران استان دعوت به همکاری میکنیم تا بتوانیم واقعیت ها ی زیست محیطی را بخوبی و موثق به مردم عزیز اطلاع رسانی کنیم .