گزارش تصویری طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برقی اهواز با حضور استاندار خوزستان/ توصیه دکتر شریعتی به خبرنگاران: نباید در مسئله وضعیت قطعی های برق اهواز سکوت خبری باشد

خورنا| احمدرضارستمی : در اثر هجوم ریزگردهای اخیر به شهرهای خوزستان بسیاری از تجهیزات برقی مناطق مختلف اهواز و برخی از شهرها در اثر عامل رطوبت هوا و چسبیدن این ریزگردها در روی آنها دچار اختلالاتی شد که قطعی های مکرری را در برخی از مناطق و گاهی کل اهواز بوجود آورد .از اینرو اکیپی از نیروهای سازمان
برق شبانه روز در حال پاکسازی و شستو تجهیزات برقی (مقره ها) میباشند . تصاویر زیر گوشه ای از اقدامات این عزیزان در پاکسازی مقره های آلوده به خاک در خیابان اصلی گلستان اهواز میباشد که این منطقه تا پاکسازی کامل تجهیزات دچار قطعی برق است .

لازم به ذکر است که استاندار خوزستان نیز با حضور در این منطقه از نزدیک بر روند پاکسازی تجهیزات برق نظارت کرد و به خبرنگاران حاضر در محل توصیه کرد: نباید در مسئله قطعی برق اهواز سکوت خبری باشد و باید به مردم در این زمینه اطلاعرسانی شود .

دکتر شریعتی در ادامه تصریح کرد: حدود ۳۰درصد از شستشوی مقره های برق انجام شده و از امروز هم اکیپی تازه نفس ادامه کار را بر عهده گرفته اند .

تصاویر