افشین حیدری به ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان منصوب گردید + تصویر حکم

میثاق حاجتی / خورنا: طی حکمی از سوی دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان،  افشین حیدری به عنوان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان منصوب شد.

افشین حیدری از جوان ترین و موفق ترین مدیران استان خوزستان است که در زمان مدیریتش در میراث فرهنگی عامل تحول و ارتقاء این سازمان شد.

وی در بدو ورودش به سازمان میراث فرهنگی که در دوران گذشته انتقادات بسیاری بر این سازمان بود توانست به روند افولی آن پایان داده و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رابسمت شکوفای هدایت نماید.

همچنین در همین دوره، افشین حیدری موفق شد، محوطه تاریخی شوش را به عنوان هجدهمین اثر جمهوری اسلامی ایران و سومین اثر خوزستان، در سی و نهمین نشست کمیته میراث جهانی سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) در شهر بن آلمان، با موافقت اعضا به ثبت جهانی برساند.

حیدری در رشته وزنه برداری در رده های مختلف فعالیت داشته و سابقه قهرمانی وعضویت در تیم ملی جوانان وزنه برداری را نیز در کارنامه خود داراست.

وی همچنین از نویسندگان و نظر دهندگان در طرح ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان است که کوشش های بی مثال وی را بر همه روشن می کند. وی همچنین مشاور رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بود.

افشین حیدری پیرو دستوردکترشریعتی استاندار خوزستان ازبدو ورودش به  هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان  با جذب اعتبارات بسیار مفیدی از فروپاشی این تیم خوزستانی جلوگیری نمود.

وی رئیس هیئت شمشیر بازی استان خوزستان را نیز در کارنامه خود دارد.
هم اکنون با انتصاب در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان می تواند با توجه به فعال بودنش آینده خوبی را جهت ورزش استان ترسیم نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اصغر سلام افرادی مثل خادم وسهیل مهدی وافراد دیگراهواز را از لیست شهرهای میزبان جام ملتهای آسیا خط زده اند وقت آن است که نمایندگان اهواز در مجلس استاندار خوزستان ودیگر مسئولین به این افراد ضد اهواز وضد ایرانی که اهواز را از لیست شهرهای میزبان جام ملتهای آسیا محروم می کنند برخورد شدید تا اعدام برای آنها در نظر بگیرند تا دیگر این گونه موارد پیش نیاید درس عبرت برای دیگران باشد سهیل مهدی در اصفهان می گوید دوورزشگاه این شهر تایید شده اند چرا به اهواز نیامدید ورزشگاه‌های غدیر وفولاد برای چه ساخته شده اند فقط به اصفهان وچند شهر دیگر فقط توجه می کنید تا محاکمه نشوید ولکن نیستیم با تشکر