آیین تودیع و معارفه فرماندار بهبهان برگزار شد//ملک خدایی رفت ،مظفری آمد

مهدی شجاعی . خورنا. طی حکمی از سوی دکتر شریعتی استاندار خوزستان علی مظفری به عنوان سرپرست فرمانداری بهبهان جانشین حسین ملک خدایی شد.
شایان ذکر است در آیین تودیع و معارفه فرماندار بهبهان قدرت الله دهقان معاون استاندار خوزستان طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های حسین ملک خدایی فرماندار اسبق بهبهان تاکید کرد ثمره و نتیجه ی تلاش یک مدیر در روز معارفه باید در زندگی مردم مشاهده شود.
دهقان در ادامه بر لزوم بکارگیری منابع مختلف و استفاده ظرفیت ها برای بالندگی بهبهان تاکید نمود.

در این مراسم ملک خدایی فرماندار اسبق بهبهان خدمتگزاری مردم بهبهان را موهبت بزرگی برای هر مسئولی دانست. ایشان در ادامه ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت : با تاسیس فرودگاه و فعالیت پالایشگاه و همچنین احداث اتوبان بهبهان به رامهرمز ، بهبهان افق روشنی دارد.
فرماندار اسبق بهبهان در خاتمه ضمن ارزوی موفقیت برای فرماندار جدید بر این نکته تاکید کرد که در فضای بسته جز فراری دادن جوانان هیچ کاری نمیتوان انجام داد.

در ادامه آیین تودیع و معارفه فرماندار بهبهان حجه الاسلام ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در بهبهان ضمن تقدیر از فرماندار سابق بهبهان تاکید نمود که مسئولین مراقب باشند که حب دنیا آنها را خدمت باز ندارد.
امام جمعه بهبهان مسئولیتی که موجبات بهشتی شدن انسان را فراهم نکند را ارزشی ندانست.
ایشان در خاتمه ضمن ارزوی توفیق روزافزون برای حسین ملک خدایی، خطاب به مظفری افزود :امیدوارم با سعه صدر و با تلاش مظاعف فرمایشات مقام معظم رهبری را خصوصا در حوزه اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانید.

در ادامه این مراسم علی رزم خواه رئیس دفتر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حسین ملک خدایی اظهار داشت هرچند جناب مظفری گزینه مورد نظر آقای کشت زر نماینده مردم بهبهان نبودند اما پس از جلسات مختلف و همچنین به جهت همراهی با استاندار و دولت از این تصمیم استاندار حمایت کرده و امیدواریم جناب مظفری از همه ی ظرفیت ها و توانمندی های جناح های مختلف بهبهان برای بالندگی این شهر استفاده کنید.
رزم خواه در خاتمه ابراز امیدواری کرد که فرماندار جدید بهبهان به دنبال رضایت مردم شریف بهبهان باشید نه نماینده و نه استاندار.

علی مظفری که متولد شهرستان دشتی استان بوشهر و شاغل در قوه قضائیه است، سابقه بخشداری کاکی و پس از آن ریاست زندان برازجان، نورآباد و شیراز و همچنین معاونت سیاسی فرمانداری اهواز را در کارنامه دارد در بخش پایانی این مراسم ضمن انتقاد از انتخاب سالن محل برپایی مراسم اظهار داشت :
برای خادمی مردم بهبهان آمده ام نه دنبال نام هستم و نه نان. خداوند به بنده هم نام داده و هم نان.
ایشان همچنین با توجه به شرایط خاص بهبهان وضعیت نامطلوب اشتغال در این شهرستان عنوان داشت که اجازه ورود نیروی کار غیربومی از استان و شهرهای دیگر را نخواهم داد.
ایشان با اشاره به این نکته که راه های رسیدن به خدا رسیدن به قلب مردم است ابراز امیدواری کرد با استفاده از همه ی ظرفیت ها بهبهان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند .
مظفری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا خصوصا شهیدان شهرستان بهبهان اظهار داشت که دست تک تک خانواده شهدا رو می بوسم.

در بخش پایانی این مراسم فریدون قنواتی رئیش شورای اسلامی شهر بهبهان نیز آمادگی شورا و شهرداری بهبهان را برای همکاری با فرماندار جیدی اعلام نمود.
این مراسم با اهدا هدایا و لوح سپاس به حسین ملک خدایی فرماندار اسبق بهبهان خاتمه یافت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *