بزرگسالان قهرمان مسابقات والیبال جام فجر در بندر هندیجان

خورنا – مسابقات قهرمانی والیبال  با عنوان «جام فجر» با  قهرمانی تیم بزرگسالان هندیجان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خورنا ، رئیس هیات والیبال شهرستان هندیجان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات والیبال محلات  این شهرستان   از روز جمعه  ۸ بهمن ۹۵ با حضور ۸ تیم فجر ، پرسپولیس ، بزرگسالان ، ماهرویان ، جوانان ، ناصرآباد ، هایپر مارکت و سیدالشهدا در سالن بصیرت برگزار شد.

شمس الله گندمکار  افزود: تیم های شرکت کننده در دو گروه ۴ تیمی به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که از گروه الف تیم‌های پرسپولیس و بزرگسالان و از گروه ب نیز تیم‌های هایپر مارکت و ماهرویان به مرحله  نیمه نهایی صعود کردند.

گندمکار  ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های پرسپولیس و بزرگسالان  به ترتیب تیم‌های والیبال هایپر مارکت و ماهرویان  را از پیش رو برداشتند و به دیدار پایانی راه یافتند.

ایشان در ادامه تصریح کرد: دیدار نهایی مسابقات والیبال ، بین دو تیم پرسپولیس و بزرگسالان ، عصر روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه  ساعت ۱۹ ، برگزار شد و تیم بزرگسالان  توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ بر حریف خود غلبه کند و بر سکوی قهرمانی بایستد..

گندمکار در پایان صحبتهای خود ضمن تشکر و سپاس فراوان خدمت کسانی که دعوت ما را لبیک گفتند و در مراسم پایانی مسابقات حضور پیدا کردند خاطر نشان کرد با کمی حمایت از مسئولین به   هیات های ورزشی انشالله شاهد رشد و ترقی ورزش منطقه خواهیم بود.

این مسابقات از سوی هیأت والیبال شهرستان هندیجان  از ۸ بهمن به مدت ۱۶  روز در سالن ورزشی بصیرت هندیجان جنوبی  برگزار  شد که در مراسم اختتامیه و اهداء جوایز به  تیم‌ها و نفرات  برگزیده سرهنگ پاسدار بهرام  شنبدی ، حجت الاسلام المسلمین بنی سعید    ، بهروز شعبانی عضو شورای اسلامی شهر و تعدادی از پیشکسوتان ورزش حضور داشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *