درویش رییس اداره ارشاد شهرستان امیدیه: بهمن، ماه درخشش هنرمندان شهرستان امیدیه در جشنواره‌های هنری استان خوزستان بوده است

اسداله ترحم / خورنا – کسب رتبه‌های برتر در پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان خوزستان، هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان، اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی فانوس بندر و پانزدهمین جشنواره موسیقی استان خوزستان محصول زحمات یک ساله هنرمندان شهرستان امیدیه است.

مهدی درویش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر این ماه را ماه درخشش هنرمندان شهرستان امیدیه در استان خوزستان اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه گفت: در پی برنامه‌ریزی یکپارچه‌ای که در طی مدت یکسال در شهرستان انجام شد، امسال پس از سال‌ها نام شهرستان امیدیه در جشنواره‌های معتبر استان درخشید.

وی گفت: در پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان خوزستان که در۶ بهمن در شهرستان دزفول برگزار شد، هنرمندان امیدیه با نمایش جک و لوبیای سحرآمیز در این جشنواره حضور داشتند که موفق به کسب رتبه اول بازیگری مرد جشنواره توسط رامین قادر، رتبه دوم بازیگری زن توسط ساناز امامی و رتبه سوم کارگردانی جشنواره توسط مهدی درویش شدند. پس از آن هنرمندان تئاتر شهرستان با حضور در هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان که در شهرستان باغملک برگزار شد، موقق به کسب رتبه اول نویسندگی و رتبه اول کارگردانی توسط مرتضی امینی‌پور و رتبه سوم بازیگری مرد جشنواره توسط عماد حمیداوی با نمایش داریم زمین را دور می ریزم شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه در ادامه افزود: یکی دیگر از موفقیت‌های کسب شده در این ماه، حضور هنرمندان تئاتر خیابانی در اولین جشنواره استانی فانوس بندر در شهرستان بندر امام خمینی بود که در این جشنواره نیز هنرمندان امیدیه موفق به کسب رتبه دوم نویسندگی، کارگردانی، طراحی فضا توسط مرتضی امینی پور و رتبه دوم بازیگری مرد توسط عماد حمیداوی شدند.

وی افزود: به لطف پروردگار و همت هنرمندان شهرستان، موفقیت هنرمندان امیدیه تنها به نمایش ختم نشد و امسال برای اولین بار در سطح استان با پذیرش آثار ده هنرجو در پانزدهمین جشنواره موسیقی استان خوزستان شرکت کردیم که در پایان جشنواره، علیرضا شولی با کسب رتبه دوم ، سجاد لرکی با کسب رتبه سوم در گروه سنی ج، فریدون نوروزی لرکی با کسب رتبه سوم سنتور نوازی در گروه سنی الف و لوح تقدیر توسط عسل عطایی توانستند با دست پر از این جشنواره بازگردند.

درویش گفت: امسال نمایش داریم زمین را دور می ریزیم از شهرستان امیدیه به عنوان نماینده استان خوزستان در بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ که در بین ١٢ استان زاگرس نشین برگزار شد در بخش غیررقابتی حضور داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه افزود: جا دارد از تلاش‌ها و همکاری‌های امام جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام علیزاده به پاس حضورشان در تمامی برنامه های فرهنگی و هنری این اداره خصوصا تماشای تمامی نمایش‌های اجرا شده این اداره در سطح شهرستان تشکر کنم. همچنین از حمایت‌های شهردار و اعضای محترم شورای شهر که همیشه در کنار هنرمندان بودند سپاسگزاری می‌کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *