استاندار خوزستان در گفت گوی تلفنی با صدا و سیما: ادارات و مدارس اهواز فردا دایر است/مشکل قطعی برق به طور کامل مرتفع شد/اعلام تعطیلی در شهرستان ها به فرمانداران واگذار شد

 

خورنا | احمدرضارستمی : دکتر غلامرضا شریعتی در شامگاه یکشنبه ۲۴بهمن در گفت گوی زنده تلفنی با اخبار شبکه خوزستان در مورد وضعیت قطعی برق بوجود آمده در اثر بارندگی اخیر گفت: بر اساس گزارشاتی که هم اکنون از شرکت توزیع برق و فرمانداران شهرهای استان دریافت شده است مشکل قطعی برق درشهرهای بندر امام و رامشیر رفع شده است و در بقیه شهرستان ها نیز خوشبختانه مشکلی نداشته ایم .

 

وی افزود: برخی از مناطق اهواز که ساعاتی پیش دچار قطعی برق شده بود ٬ اکنون با همکاری نیروهای شرکت توزیع برق یکی یکی در حال فعال سازی مجدد است.

 

دکتر شریعتی درباره وضعیت مقره شورها بیان داشت: یک ماه تا ۴۵ روز آینده کار شست و شوی مقره ها انجام می شود و برای تعویض مقره های حساس براساس توافقی که با وزارت نیرو داشتم تا اردیبهشت ماه سال آینده ۱۶ دستگاه مقره شوی برای خوزستان خریداری می شود که با دستگاههای موجود به ۲۰ عدد خواهد رسید.

 

استاندار خوزستان درباره وضعیت کاری فردا اظهار داشت: فردا ادارات و مدارس دایر است و به دلیل بارندگی های شدیدی که فردا در برخی شهرستان ها در پیش داریم تعطیلی یا عدم تعطیلی به فرمانداری ها تفویض شده است.

وی در پایان با بیان اینکه سعی ما بر اطلاع رسانی به موقع است گفت: در پی قطعی برق اخیری که رخ داده خوشبختانه توانستیم اطلاع رسانی های لازم را برای مردم عزیز خوزستان به موقع انجام دهیم.

گفتنی است بارندگی اخیر در شامگاه روز یکشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ اختلالاتی را در شبکه توزیع برق خوزستان بوجود آورد که سبب گردید برای چندمین بار ظرف این مدت پس از حادثه ریزگردها٬ ستاد بحران استان خوزستان با حضور استاندار برای تصمیم گیری برای جلوگیری از خسارات احتمالی و بررسی اعلام تعطیلی ادارات و مدارس و یا عدم آن تشکیل شود .

 

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *