درپی بالاگرفتن اختلافات در شهرستان

فرمانداردزفول، شیروی و آوایی را به مناظره دعوت کرد/آیا دزفول بزرگتری برای خاتمه این اختلافات ندارد؟!

خورنا -در روزهای گذشته فضای مجازی و برخی از رسانه های شهرستان پر شده بود از اضهار نظرهایی از سوی فرماندار و مشاورش که نقل کردند: افرادی هستند نمی گذارند که دزفول پیشرفت کند ، اینان سد راه توسعه شده اند وبعضا سهم خواهی می کنند. هر چند نامی از این افراد در متن اخبار و مصاحبه ها برده نشده ولی پشت پرده آن روشن است و عنوان شده که عبایی از نام بردن آنها وجود ندارد.
بهرحال روز گذشته طی متنی گلایه آمیز به استاندار خوزستاتن که از سوی دکتر شیروی به این شبکه ارسال شده بود، علنا مشخص شد که مراد جناب آصفی و شلال نژاد از افراد سد راه پیشرفت و توسعه ی دزفول ” سید احمد آوایی و دکتر امیر حسین شیروی ” هستند.
در این اثنا طی تماس تلفنی با مهندس آصفی فرماندار دزفول ضمن تایید گفته های خود و تلاشهایی که در زمان صدارتش بر فرمانداری برای دزفول کرده اذعان داشت با تمام قوا آماده مناظره با سید احمد آوایی و دکتر شیروی است!
بهمین خاطر طی تماس با ” سید مرتضی پور موسوی” مدیر دفتر سابق سید احمد آوایی و طرح موضوع ایشان نیز آمادگی خود را برای مناظره اعلام نمود.
حال این شبکه پیگیروآماده آن است تا این مناظره انجام شود. , امید داریم این مشکلات در فضایی آرام و گفتمانی حل شود نه در مجامع قضایی!
ولی سوالاتی نیز در ذهن خواننده متبادر می گردد:
۱- آیا یک دزفولی میتواند دلسوز تر برای دزفول باشد یا خیر!؟
۲- آیا کشاندن این مناغشات و اختلافات به کف جامعه به صلاح دزفول است؟
۳- آیا این درگیریها که از گذشته دورمیان مسئولان و ذی نفوذان دزفول بوده، تا بحال سودی برای این شهرستان داشته و یا اینکه دسیسه ایست از سوی بدخواهان دزفول تا بتوانند توان مدیران را به این طریق گرفته تا نتوانند مطالبه مردم دزفول را از استان بستانند!؟
۴- آیا دزفول بزرگتری برای خااتمه این اختلافات ندارد؟!
۵- جای خالی بزرگانی همچون، آیت الله نبوی، آیت الله قاضی و دیگران بسیار احساس می شود!؟
شبکه خبری دز