چهار هزار میلیارد ریال بودجه پیشنهادی شهرداری دزفول برای سال

خورنا -محمدرضا کرمی نژاد ر:بودجه شهرداری دزفول ۲ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده که با احتساب سرمایه گذاری صورت گرفته در مجموع بودجه این شهرداری برای سال آینده چهار هزار میلیارد ریال می باشد که به شورای اسلامی شهر دزفول تقدیم شد.
وی با اشاره به اینکه تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری در حال بررسی در شورای شهر می باشد گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شهرداری در سال جدید است .
وی گفت:تکمیل کمربندی ،تکمیل پل غیرهمسطح فتح المبین،کف پوش گذاری و بهسازی بافت قدیم ،تکمیل کانال های دفع آبهای سطحی ،آسفالت خیابانها و تکمیل پروژه قائم از جمله پروژه های نیمه تمام شهرداری دزفول می باشد که در نظر داریم با جدیت بیشتری این پروژه ها را در سال ۹۶ به پایان برسانیم.
کرمی نژاد افزود:فاز نخست پل غیرهمسطح فتح المبین نیز تا قبل از پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد که فاز نخست این پل بهمراه چندین پروژه دیگر در نیمه اسفندماه افتتاح خواهند شد.
شهردار دزفول با اشاره به برنامه های در دست اجرای این شهرداری گفت:با تصویب ستاد بازآفرینی شهری دزفول کار کف پوش گذاری بافت قدیم دزفول در منطقه سیاه پوشان آغاز شده است.
وی افزود:در راستای طرح کفپوش گذاری معابر شهری به ویژه در بافت قدیم ،عملیات کف پوش گذاری مناطق بافت قدیم محله سیاهپوشان از کوچه خسروی آغاز شده و مقرر شده کل محله سیاهپوشان طی چندمرحله کفپوش گذاری شود.
کرمی نژاد اضافه کرد:در این طرح علاوه بر تخریب آسفالت های قدیمی معابر و کفپوش گذاری ،سیستم فاضلاب ها اصلاح و ترمیم شده و جوی های روباز حذف و یا پوشانده خواهند شد .
وی اعتبار این پروژه را سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:هم اکنون این عملیات با نظارت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری دزفول در حال انجام است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *