وقتی از اهواز حرف می زنیم، از چه حرف می زنیم؟

خورنا | بامداد بهبهانی:
?بحث پر تکرار تعطیلی ها و قطعی آب و برق و تلفن و موبایل و اینترنت دارد نفس اهواز را می گیرد. 

?صبح از خواب بیدار می شویم که سر کار برویم، می بینیم برق نداریم. با چراغ موبایل کورمال کورمال، لباس می پوشیم که پیامی در اینترنت می آید و تعطیلی مدارس و ادارات را خبر می دهد. تا می خواهی به بقیه اطلاع دهی و بگویی که تعطیل است، آنتن های موبایل قطع می شود و بالطبع اینترنت از بین می رود. به راستی ما کجای جهان ایستاده ایم که اینگونه میان گردوخاک و بی آبی و بی برقی محاصره شده ایم.
?یادش بخیر زمان جنگ در اهواز ، اگر موشکی هم جایی می خورد برق همان منطقه قطع می شد ولی آب و برق و تلفن و همه چیزمان به یک باره قطع نمی شد. یعنی ما پسرفت کرده ایم؟ مسئولان هم اکنون در کجای اهوازند و چه می کنند؟ ستاد مدیریت بحران چگونه می خواهد این اهمال آشکار را توجیه کند؟ سازمان عریض و طویل آب و برق و خدم و حشم آن چگونه نمی توانند برق یک کلانشهر را در مدار نگهدارند؟ چند پرواز کنسل شده؟ چند هزار دانش آموز، صبح با سرویس ها به مدرسه رفتند و بدون سرویس برگشتند؟ چند هزار کارمند که صبح ها به جای چک کردن اینترنت، صبحانه می خورند و با بشاشیت هر چه تمامتر به سر کار می روند را برگرداندید؟
?آیا این شهر، همان شهری است که زمانی پایتخت جنگ و دفاع بود و خون و حماسه؟ چگونه به شهیدانمان بگوییم ۳۰ سال بعد از شما، یک روز همزمان برق و آب و تلفن اهواز را قطع می کنند و شهر یک میلیون و دویست هزار نفری، آشفته و سر درگم می ماند؟
?آقای استاندار محترم! لطفا فردا و یا هر زمانی که برق داشتید تا جلسه ای را برگزار کنید سریعا و بدون فوت وقت برای دلجویی از مردم شهر خون و حماسه و ایثار، اهمال کاران را به مردم معرفی کنید و از آنها بخواهید در اولین ساعتی که وارد دفاتر خود شدند استعفایشان را نوشته و از دفتر خارج شوند. برای هر صندلی ، چندین شهید جان داده اند. تا چه اندازه شرمندگی در پیشگاه مقام شهدای خوزستان را می توانید تحمل کنید؟
#عذرخواهی_یا_استعفا این یک مطالبه استانی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *