استاندار خوزستان در گفتگو با شبکه خبر دلایل تعطیلی در روز شنبه را اعلام کرد

 

 

خورنا | احمدرضارستمی: دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفتگو زنده با شبکه خبر از دلایل تعطیلی مدارس و ادارات بعد از قطعی آب و برق در روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در اثر وضعیت آب و هوایی استان خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

 

استاندار خوزستان گفت: همانطور که میدانید قطعی آب و برق یکی از مشکلاتی است که از یک سو آسیب هایی را از لحاظ فرهنگی و اجتماعی به مردم وارد میکند و اعتماد عمومی که بالاترین سرمایه ماست را خدشه دار میکند و از سوی دیگر تعطیل شدن صنایع بزرگ ٬ شرکت ها ٬ دستگاه ها٬ بانک ها و مراکز آموزشی به تبع خود خسارت های مادی و اجتماعی را نیز وارد میکند.

 

وی تصریح کرد: پس از اتفاقات مشابه در گذشته اینبار با تدبیری که به وقت اندیشیده شد و بعد از قطعی که از ساعت۳ نیمه شب به وقوع پیوست ضمن اعلام آماده باش و تعطیلی از بی نظمی در شهر و شهرهای مختلف جلوگیری کردیم که مردم سردگم و کلافه نشوند.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در دفعه قبل در این زمینه مشکلاتی بوجود آمد و باعث آسیب به اعتماد عمومی شده بود اظهار کرد: در دفعه قبل از عدم اطلاعرسانی و تصمیم گیری به موقع انتقاداتی از طرف مردم داشتیم ولی باتوجه به اینکه ٬ خود در خوزستان بودم مسئولیت را از ابتدا بر عهده گرفتم و مسئولین و معاونین ذی ربط فراخوانده شدند و تصمیماتی مناسب گرفته شد.

 

وی در پایان بیان داشت: با تصمیم گیری به موقع که اینبار گرفته شد به نوعی از خسارتهای اجتماعی٬ سیاسی و فرهنگی که بر مردم امکان ایجاد آن بود ٬ کاستیم و تلاش کردیم با اطلاعرسانی به موقع در مورد تعطیلی روز شنبه از خروج مردم از منازل و یا ماندن دانش آموزان در پشت درهای مدارس جلوگیری به عمل آوریم . که در این زمینه تصمیمات خوبی هم گرفته شده است .

 

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *