روایتی از شکل گیری طرح تا اجرا و افتتاح پارک بزرگ طبیعت امیدیه

اسداله ترحم / خورنا – در سال۹۳ ایده بزرگ پارک طبیعت شکل گرفت و مطالعات آغاز شد. پروژه بزرگی بود. آیا چنانکه پیش بینی بسیاری از متخصصین، فرجامی برای آن نمیدید، توان مالی و لجستیکی اجرای آن درشهرداری امیدیه وجود داشت؟

پس از یکسال مطالعه و درسال۹۴ گستردگی کار بیش از پیش مشخص گردید. علیرغم مخالفتها و پیش بینی های منفی، با همت و جهد و رایزنی های صدیقی فرماندار و همچنین یکایک اعضای شورای اسلامی شهرستان مجوزهای لازم صادر شد.

فاز یک شامل پارک کوهستانی طبیعت و دریاچه و آلاچیق ها ومسیرهای پیاده روی بود و فازهای دو و سه رستوران، کافی شاپ، مجتمع های اسکان مسافر، شهربازی و بسیاری طرحهای ریز و درشت دیگر تعریف گردید.
فاز اول پروژه بزرگ پارک طبیعت که پنجاه درصد کل پروژه را شامل می شود از شهریور ۹۴ به دست کارکنان خستگی ناپذیر شهرداری امیدیه، درسطحی گسترده و با مدیریت دقیق هزینه ها و مخارج آغاز گردید.

مهندس حبیبی شهردار امیدیه شخصا حضور فیزیکی و نظارت دقیق بر پروژه اعمال کرد تا خلاف پیش بینی های منفی، بر مشکلات و موانع و کمبودها غلبه شود و امروز شاهد افتتاح فاز اول آن برای رفاه وسربلندی بیشتر مردم امیدیه باشیم. امروز به امید خداوند تبارک و تعالی ساعت ۱۷ در روز مبارک۲۲ بهمن ۹۵ مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین محترم شهر و همشهریان عزیزمان صورت می گیرد تا باز هم شاهد برگ طلایی دیگری درتاریخ شهرمان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *