تجلیل از پرستاران رامهرمز

فرشیدفرجی-خورناطی مراسمی از پرستاران رامهرمز به مناسبت روز پرستار با حضور مسؤولان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خورنا، در مراسم تجلیل از پرستاران رامهرمز که توسط هیئت‌مدیره نظام پرستاری رامهرمز برگزار شد عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرمانداری رامهرمزضمن گفتگوبارامپرس اظهار کرد: هیچ تقدیر و تشکری نمی‌تواند ارزش زحمات شمارا بیان کند و درمان بیمارانی که بستری هستند اول از لطف خدا و سپس از عشق و علاقه شماست.

وی ادامه داد: پرستاران قطعاً این محبوبیت را در بین مردم‌دارند زیرا که می‌سوزند و با عشق کار می‌کنند.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: هیچ‌گاه مردم لطف پرستاران را فراموش نخواهند کرد و پرستاران بهترین جایگاه را خواهند داشت.

پس‌ازآن حجت‌الاسلام فتلاوی امام‌جمعه موقت رامهرمز نیز پیرامون ارزش پرستاری در جامعه مطالبی ایراد کرد و از همه پرستاران تلاشگر و متعهد تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم ماندانا نیکو رئیس نظام پرستاری رامهرمز ضمن تبریک روز پرستار اظهار داشت: پرستاری شغل بسیار سختی است و تاکنون پرستاران زیادی در اثر کار با بیماران و بیماری‌های مختلف گرفتارشده‌اند.

وی ادامه داد: ما از مسؤولان انتظار داریم در سختی کار، پرستاران را یاری کنند تا آن‌ها هم بتوانند با دل‌خوشی بیشتری به کار ادامه دهند.

ماندانا نیکو خاطرنشان کرد: بیمه‌ها به‌موقع بدهی بیمارستان‌ها را پرداخت نمی‌کنند و تعداد افرادی هم که به این منبع وصل شده‌اند دو برابر شده است و حقوق و مزایای همه افراد جدید استخدام هم از همین منبع استفاده می‌شود.

وی در پایان گفت: انشا اله که همه ما به آرامش و امنیتی برسیم که در خدمت‌رسانی به خلق و انجام کارهای خیر نیز سهیم باشیم.

به گزارش خورنا، در آخراین مراسم از پرستاران زحمتکش با اهداء لوح تقدیر شد.

rampress