سرپرست فرمانداری رامهرمز همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم

فرشیدفرجی-خورناسرپرست فرمانداری رامهرمزگفت: همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم.

به گزارش خورناعبدالرضا احسانی نیا امروز در گفت‌وگو با رامپرس اظهار کرد: این روزها بوی خوش به همراه عطر آزادی از راه می‌رسد و تقویم تاریخ بار دیگر برگ زرینی به خود می‌افزاید.

وی افزود: ما در آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و اینک ملت مسلمان ایران، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را در حالی جشن می‌گیرد که فرهنگ و اندیشه اسلامی به برکت انقلاب اسلامی فراگیر شده است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: این فرهنگ در مسیر اوج و بالندگی خود همچون سپر اخلاقی و معنوی استواری در برابر یورش فرهنگ و تمدن ضد ارزشی غرب خودنمایی می‌کند و بر تجدید هویت دینی و تمسک به ارزش‌های دینی و انسانی پای می‌فشرد.

وی افزود: سی‌وهشت سال پیش انقلاب اسلامی به ثمر نشست و آرمان بلند حق جویان و عدالت خواهان با تحقق جمهوری اسلامی عینیت یافت.

احسانی نیا تأکید کرد: این تحول شگرف که در تاریخ ایران بی‌نظیر بود، صاحبان اندیشه مادی را به شگفتی واداشت و قدرت و عظمت ایران اسلامی را که روزگاری دست‌خوش هوس‌های دژخیمان و قدرت‌های سلطه‌گر وقت بود به اوج رسانید.

این مسؤول دولتی خاطرنشان کرد: کارنامه انقلاب اسلامی مشحون از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرزندان مخلص انقلاب و آیینه شفاف ایثارگری‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ شخصیت‌های برجسته انقلاب است.

سرپرست فرمانداری رامهرمز در پایان گفت: این میراث گران‌بها که ره‌آورد خون هزاران انسان پاک و صدها شخصیت راست‌قامت انقلاب است و بیش از هر دست آورد دیگر نیازمند پاسداری و نگهداری است به همین خاطر برای پاسخ به یاوه‌گوئی‌های استکبار به رهبری آمریکا و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مردم شهرستان رامهرمز در روز ۲۲ بهمن به صحنه خواهیم آمد و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهیم زد.