صدیقی فرماندار شهرستان امیدیه طی پیامی مردم شهرستان امیدیه را به شرکت در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد 

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه : شهاب صدیقی فرماندار امیدیه  با  صدور پیامی از مردم شهرستان امیدیه جهت حضور باشکوه و حماسه‌ساز در راهپیمایی و بزرگداشت ۲۲بهمن دعوت کرد.

متن پیام فرماندار شهرستان امیدیه  به مناسبت ۲۲بهمن به این شرح است:یوم الله ۲۲ بهمن در ایران اسلامی یادآور جانفشانی ملتی است که با لبیک به ندای حق‌جویی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی بزرگ مردی از سلاله رسول الله (ص) با بذل جان خود بساط طاغوتیان و ظالمان را برچیدند و مسیری نو را برای رسیدن به آرمان‌های الهی خود در پیش گرفتند، به‌طوری که امروز بعد از گذشت ۳۸ سال  دستاوردها و آثار پر برکت انقلاب اسلامی خارج از محدوده‌های جغرافیایی ایران و نفوذ آن به قلمرو قدرت‌های استکباری رسیده است.

ملتی که با وجود توطئه‌های دشمنان با وحدت و بصیرت، پایه‌های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نمایشی از ثبات و امنیت در تمام این سالها را خلق کرده است.

بی‌شک رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی “تبعیت از ولایت فقیه”، “وحدت کلمه”، “مقاومت ملی” و “حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های مختلف و برهه‌های حساس” بوده است.

قطعا ملت بزرگ ایران ضمن خنثی کردن دسیسه های دشمن و با تاسی از رهبر و مقتدای خود، مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و افتخار طی می‌کند.

اینک ۳۸سال پس از خلق آن حماسه بی‌بدیل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر اسلامی پیمانی دوباره می‌بندیم و پاسداشت آن روزهای تاریخ‌ساز را وظیفه ملی و انقلابی خود می دانیم که بر دوش یکایک ما قرار گرفته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورائی ملت مسلمان ایران، آحاد مردم متدین و ولایتمدار شهرستان امیدیه را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا می‌خوانم تا همچون سال های گذشته با صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اتحاد و همبستگی ملی خود را به نمایش بگذاریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *