دعوت روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بندرماهشهر از مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خورنا -سم الله الرحمن الرحیم
و الفجر ولیال عشر
انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران ، یکی از بارزترین فریاد های اسلام خواهی ، عدالت طلبی و انسان دوستی در طول تاریخ است و بی شک نقش مردم قهرمان ایران در به سرانجام رسیدن این انقلاب، نقشی غیر قابل انکار است.

مردمی که همواره در راه ولایتمداری و استقلال طلبی ، لحظه‌ای غافل نبودند و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش بر نخواهند گشت.

اکنون سی و هشت سال از آن ایستادگی شگرف ملت حق طلب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و نهال نو پای انقلاب امروز به درختی تنومند بدل گشته است .
درطلیعه خورشید عالم تاب سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ، همدل و هم صدا ،با عزمی پولادین ، گام های استور و در صفوفی یک رنگ و یک صدا ، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان های متعالی شهدا تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران ها و کینه ها و دشمنی های آشکار و پنهان داخلی و خارجی ، وحدت ملی را فریاد می کنیم.
خانواده بزرگ شهرداری در کنار نمایندگان خدوم شما مردم با بصیرت در شورای اسلامی شهر نیز همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان و خدا جوی ایران اسلامی و دوشادوش شما مردم مومن و انقلابی بندر ماهشهر همچون سالهای گذشته باحضور گسترده در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن جلوه هایی از وحدت و یکپارچگی امت آزاده و سرافراز را به نمایش می گذارند و خاطره آن روزها را گرامی داشته با آرمانهای والای انقلاب اسلامی ، بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی (رض) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای “حفظه الله” تجدید میثاق می نمایند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش خواهند زد.
پس وعده ما جمعه ۲۲ بهمن ساعت ۱۱ میدان امام خمینی(ره)
روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهربندرماهشهر