ستاد برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری دهه فجر به میزبانی خوزستان در استانداری خوزستان تشکیل جلسه داد

IMG_6537خورنا | احمدرضارستمی: در راستای برگزاری هر چه منسجم تر مسابقات بین المللی وزنه برداری به دهه فجر که امسال به میزبانی اهواز برگزار میشود شامگاه روز چهارشنبه ۹۵/۱۱/۲۰ به ریاست دکتر غلامرضا شریعتی جلسه ای برای هماهنگی های هر چه بیشتر بین ادارات و دستگاههای ذی ربط در این امر در محل سالن جلسات استانداری خوزستان تشکیل شد .

در حاشیه این جلسه کیانی زاده مسئول ورزش و جوانان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات بین المللی هستند و کشورهای زیادی از اروپا ٬ آسیا و آمریکا در آن شرکت دارند و بحث حیثیتی از لحاظ آبروی استان و فراتر ملی مطرح هست دکتر شریعتی استاندار خوزستان بسیار تاکید بر این داشتند که این مسابقات به صورت منظم برگزار شود و به همین دلیل دستگاهها را موظف کردند که در این زمینه هماهنگ تر و منسجم تر انجام وظیفه داشته باشند .

وی ادامه داد: از آنجایی که ادارات نفت و ملی حفاری در این مسابقات دارای دو تیم با نام های مناطق نفت خیز و تیم دیگر با نام ملی حفاری خواهند بود٬ این دو دستگاه با توجه به نزدیکی به مسابقات و داشتن تیم ٬ یک سری خدمات بیشتر را باید ارائه دهنده باشند.

کیانی زاده گفت: در این راستا مسابقات در سالن نفت برگزار میشود و موارد فنی در امر برگزاری هم بر عهده نفت قرار میگیرد و هتلهایی مثل پارس٬ توسعه نیشکر و سازمان آب برق را نیز رزرو و پیش بینی کردیم که در این امر با مشکلاتی مواجهه نشویم .

وی ضمن تاکید بر اینکه در این جلسه کارهای زیادی پیش بینی شده تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقات پنج تا شش کمیته تشکیل شده است که در این کمیته ها شرح وظایف و نیازهایشان و نیز لیست وظایف آنها به ریز نوشته شد که از آن جمله میتوان به کمیته پذیرایی ٬ اسکان ٬ تغذیه ٬ تبلیغات ٬ اطلاعرسانی ٬ بهداشت و سلامت اشاره کرد که علاوه بر تعیین مسئول برای این کمیته ها ٬ حتی برآورد هزینه های آنها را نیز مشخص کرده ایم .

کیانی زاده در پایان اظهار کرد: در این جلسه با توجه به دستور دکتر شریعتی و تاکیدات ایشان در برگزاری منسجم تر قرار بر این شد هر هفته تقریبا یک جلسه برگزار گردد و نیز سهم هر دستگاه در هر بخشی از برگزاری مشخص شد که از طریق استاندار یا از طریق معاونت ایشان دکتر حسین زاده به آنها ابلاغ میشود و همچنین مصوبات این جلسات نیز از طریق اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و کمیته ها بررسی و پیگیری میشود . و امیدواریم که بتوانیم با همکاری سایر قسمتها مسابقات را در خور و شایسته نام خوزستان و کشور برگزار کنیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *