شکست سنگین خانگی تیم فوتسال نفت امیدیه در مسابقات لیگ ۱ کشور

اسداله ترحم / خورنا – در ادامه رقابت های فوتسال لیگ ۱ کشور نفت امیدیه رده دومی در مقابل پارسیان شهر قدس که در رده چهارم قرار داشت، متحمل شکست سنگینی شد.

این دیدار که از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۸ بهمن در سالن مسابقات مجتمع ولایت شهرستان امیدیه برگزار گردید. در ابتدای مسابقه به احترام مدیرعامل فقید پارسیان با یک دقیقه سکوت آغازشد.

پارسیان شهر قدس که با انگیزه مضاعف پیروزی در این بازی و تقدیم ان به مدیر عامل فقیدشان، وارد زمین شده بود بازی را بهتر از نفت امیدیه شروع کرد و در همان دقایق اولیه بازی به گل رسید.

بعد از این گل نفت سراسر حمله شد تا اینکه داور بازی در یک صحنه که با اعتراض شدید کادر فنی پارسیان مواجه شد اعلام ضربه پنالتی نمود. که این پنالتی باعث به تساوی کشیدن بازی شد.

بعد از گل تساوی نفت تلاش زیادی کرد تا به گل بعدی برسد. ولی باز هم این پارسیان شهر قدس بود که در یک ضدحمله در دقایق پایانی نیمه اول توانست به گل دوم و برتری خود در نیمه اول برسد.

نیمه دوم باز هم نفت سرتاسر حمله شد ولی باز هم در سه نوبت اسیر و تسلیم ضد حملات مرگبار پارسیان شد. و تنها یکبار در اواخر نیمه دوم توانست یکی از گلهای خورده را پاسخ دهد.

در پایان، این بازی با نتیجه عجیب ۵ بر ۲ به سود پارسیان شهر قدس به پایان رسید تا نفت امیدیه در روز بد خودش در خانه متحمل شکست سنگینی گردد.

سرمربی پارسیان در پایان بازی در حالی که گریه میکرد این پیروزی را به روح مدیر عامل فقیدشان تقدیم کرد.

با این پیروزی پارسیان شهر قدس ۱۸ امتیازی شد تا با ۳ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرارگرفته و نفت امیدیه با این شکست با همان ۲۱ امتیاز در رده دوم بماند. با این تفاوت که فاصله اش با سن ایچ صدر جدولی به هفت امتیاز رسید و سایه سنگین پارسیان را نیز در پشت سر خود به شدت احساس کند .