همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت: دیدار مسئولین بخش کشاورزی با امام جمعه شهرستان آبادان

خورنا –
IMG_20170205_113607
همزمان با ایام مبارک دهه فجر خانواده جهاد کشاورزی شهرستان آبادان اعم از کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی آبادان، اداره دامپزشکی، شیلات ، منابع طبیعی و تعاون روستایی به همراه نماینده محترم ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان طی نشست صمیمانه ای عملکرد و فعالیتهای انجام شده در بخش کشاورزی را در حضور امام جمعه محترم شهرستان ارائه دادند.
در این دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان در خصوص عملکرد و اهم فعالیتهای انجام شده گزارشی را ارائه و اشاره نمود که این اقدامات در راستای تحقق شعار سال و با رویکرد اقتصاد مقاومتی بوده است.
ناجی شهیب زاده گفت: نگاه ما به آینده کشاورزی شهرستان آبادان با توجه به اجرای طرح مقام معظم رهبری به شرط حضور و همکاری کشاورزان مثبت و امیدوار کننده است.
همچنین نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با اشاره به زحمات قابل تقدیر کارکنان این بخش اشاره کرد و گفت: مشکلات بخش کشاورزی شهرستان آبادان پس از جنگ تحمیلی دو چندان شده است و امیدواریم طرح مقام معظم رهبری که سبب خیر و برکت در منطقه شده است بتواند رونق کشاورزی را به منطقه برگرداند.
در ادامه امام جمعه محترم شهرستان از تلاش دست اندرکاران بخش کشاورزی تقدیر و تشکر نمودند و اشاره داشتند تمام معضلات اجتماعی که ناشی از بیکاری در جامعه است را میتوان با رونق دادن بخش کشاورزی درمان کرد. حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور در ادامه به لزوم توجه دولت به بخش کشاورزی اشاره نمود و گفت: کشاورزی از جمله حلال ترین کارهاست و مسئولین امر باید در جهت رفع معضلات این بخش تمام توان خود را به کار گیرند تا شاهد جامعه ای پویا و تولید کننده باشیم.
همچنین مدیران ادارات دامپزشکی، شیلات، منابع طبیعی و تعاون روستایی به ارائه گزارش و معضلات و مشکلات موجود پرداختند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *