دیدار مجموعه شهرداری و شورای شهر اسلامی اهواز با نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان

PicsArt_1486395447668خورنا | احمدرضارستمی: سید خلف موسوی شهردار اهواز به همراه تنی چند از مدیران و مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آیت الله موسوی جزایری، با اهداف و آرمانهای امام(ره) و رهبری تجدید بیعت کردند.

در این دیدار شهردار اهواز ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید بر این نکته که حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه نعمت بزرگی برای استان است گفت: ایشان از پیشگامان انقلاب اسلامی در استان خوزستان بودند و در ایام دفاع مقدس، دوره سازندگی و دفاع از حرم نیز نقش بسیار مهمی را ایفاد کردند و وجود این بزرگوار موجب آرامش و امنیت در استان است که همواره با مذاکره با مقامات ارشد کشور در جهت رشد و پیشرفت استان تلاش می کنند.

سید خلف موسوی ادامه داد: ایشان برای رشد استان و شهر اهواز دو مسیر را به ما نشان دادند یکی از آنها پروژه های ماندگاری است که باید انجام دهیم و با توجه به توقعاتی که مردم از ما دارند و اهواز نیز مرکز استان است، می بایست فعالیت های بیشتری در آن انجام شود.

وی افزود: با کمک شورای اسلامی کلانشهر اهواز توانستیم پروژه های عظیمی که برای مردم آرزو شده بود را راه اندازی کنیم.

شهردار اهواز به تاکید حضرت آیت ا… موسوی جزایری در خصوص رسیدگی به مناطق محروم، و مناطق کم برخوردار اشاره و تصریح کرد: این یکی دیگر از راههایی است که ایشان برای توسعه استان بر آن تاکید دارد که ما با این دو رویکرد توانستیم فعالیت های خوبی را اجرایی کنیم.

شهردار اهواز ضمن تقدیر و تشکر از استاندار خوزستان که در تمامی موارد مجموعه شهرداری را همراهی و حمایت می کند، گفت: جا دارد از پرسنل زحمت کش شهرداری بویژه دکتر صفری معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز و همه همکارانم، در حوزه معاونت خدمات شهری و معاونت فرهنگی و اجتماعی تقدیر و تشکر کنم.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز نیز در این جلسه گفت: این دیدار به مناسبت شکرگزاری نعمت انقلاب و قدردانی از خون شهدا و بنیانگذار نظام اسلامی حضرت امام(ره) و همچنین قدردانی از حسن رهبری حضرت آیت االه خامنه ای رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی برگزار شد .

وی از حضور همه حاضرین صمیمانه قدردانی کرد و گفت: اوایل انقلاب آرام آرام نسیم وحدت بخش الهی در فضای جامعه ما وزید و زن و مرد با وحدت زیر پرچم اسلام حرکت کردند و بحمدالله پرچم ولایت حضرت امیر المومنین (ع) به رهبری فرزندش حضرت مهدی (عج) افراشته است و آن کسی که این پرچم را هدایت می کند، شخص شخیص مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: خدا را شکر می کنیم که زعمای دینی، مراجع عظام و تقلید ، علمای بلاد، شخصیت های علمی ، فرهیختگان ، دانشگاهی ، شخصیت های حوزوی و تمام ادارات، صنایع و کارخانجات، اصناف و عشایر غیور و شیوخ عشایر، این حماسه آفرینان، جوانان ایثارگر و همه در زیر پرچم ولایت امیرالمومنین(ع) قرار دارند .

امام جمعه اهواز افزود: تا زمانی که این اتحاد را برای خودمان حفظ می کنیم، همانطور که در انقلاب پیروز شدیم، امروز هم بر توطئه های آمریکا، اسرائیل، هم پیمانانشان پیروز خواهیم شد. همانطور که امروز عراق، سوریه، لبنان، فلسطین،یمن، بحرین به اضافه بعضی کشورهای دیگر که کمتر اسم آنها برده می شود پیروز هستند به دلیل سهمی است که از ولایت علی (ع) و محبت امیرالمومنین در قلوبشان وجود دارد.

همچنین کاظمی نژاد مدیر کل امور شهر و شوراها استانداری خوزستان نیز گفت: بسیار خرسند و خشنود هستیم که در سالگرد انقلاب اسلامی در محضر حضرت آیت االه موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز هستیم زیرا ایشان پدر معنوی استان هستند و بنده افتخار می کنم ایشان در تمامی موارد و با وسعت دید فرهنگی، اجتماعی و اجرایی در کنار مسئولین هستند و همواره دغدغه توسعه استان و رضایت مردم را دارند.

وی افزود: همانطور که حضرت امام فرمودند کارهای انجام شده را باید به گوش مردم رساند تا موج امید در آنها ایجاد شود. در ۴ سال اخیر شاهد اجرای کارهای بزرگی در سطح شهر اهواز بودیم، کارهایی که شاید غیر ممکن و غیر قابل تصور بود که می توان به پروژه پل شهید دقایقی، زیر گذر جواد الائمه و در آینده ای نزدیک نیز بحث تقاطع غیر هم سطح شهید بندر اشاره کرد. این گره های ترافیکی که رفتن به سمت آنها جرات زیادی را می طلبید انجام شد و این نشان از همت فرزندان انقلاب اسلامی دارد و قطعا این روند با جدیت، سرعت و درایت بیشر در دست انجام است.